اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر بیرجند

طرح مطالعاتی تعریض خیابان شهدا در اولویت قرار گرفت

خبرگزاری فارس: با تصویب شورای شهر طرح مطالعاتی تعریض خیابان شهدا و یک طرفه کردن خیابان طالقانی در اولویت طرح‌های مطالعاتی شهرداری برای سال آینده قرار گرفت.

طرح مطالعاتی تعریض خیابان شهدا در اولویت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جلسه این هفته شورای شهر بیرجند شنبه‌ شب در حالی برگزار شد که بودجه پیشنهادی سال 91 شهرداری بیرجند که پیش از این در کمیسیون بودجه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته و تغییراتی در آن لحاظ شده بود به اطلاع دیگر اعضای شورای شهر رسید.

بودجه پیشنهادی شهرداری بیرجند در سال 91 به میزان 22 میلیارد و 500 میلیون تومان به تصویب شورای شهر رسید.

در این جلسه بودجه پیشنهادی شهرداری در بخش‌های درآمد، اعتبار هزینه‌های پرسنلی و اعتبار هزینه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و تغییرات کمیسیون بودجه عنوان شد.

کاهش هزینه پیش‌بینی شده در مورد مناسبت‌های فرهنگی، مذهبی از 200 میلیون تومان به 100 میلیون تومان و حذف هزینه پیش‌بینی شده در مورد برگزاری همایش ملی به مبلغ 80 میلیون تومان از جمله این موارد است.

هم‌چنین کاهش هزینه ممیزی املاک از 200 به 100 میلیون تومان، کاهش هزینه حساب‌رسی شهرداری از 30 به 20 میلیون تومان و حساب‌رسی مستقل در مورد هزینه پیشنهادی برای رفت و روب سطح شهر در واگذاری به بخش خصوصی به مبلغ 2 میلیارد و 50 میلیون تومان از تغییرات لحاظ شده در بودجه شهرداری در بخش پرسنلی بود.

در این جلسه طرح‌های مطالعاتی پیشنهادی شهرداری حذف و طرح‌های مطالعاتی تقاطع کمربندی غرب (جوادیه، مزار شهدا) با اعتبار 10 میلیون تومان، تقاطع غیر هم‌سطح خیابان ارتش با بلوار صیادشیرازی با اعتبار 50 میلیون تومان و تقاطع غیر هم‌سطح بلوار پیامبر اعظم به خیابان سپیده کاشانی با اعتبار 30 میلیون تومان جایگزین شد.

*توقف عملیات موزاییک‌فرش بلوارهای سطح شهر

توقف عملیات موزاییک‌فرش بلوارهای سطح شهر به منظور بررسی کار کارشناسی از جمله مواردی بود که در شورای شهر مطرح شد.

عدم موافقت اعضای شورای شهر با واگذاری، نگه‌داری و تجهیز پارک‌ها به بخش خصوصی با اعتبار 2 میلیارد و 550 میلیون تومان از دیگر موارد مطرح شده در شورا بود که در این زمینه پیشنهاد شد این کار از تعداد محدودی از پارک‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول