اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر توفان شن

قطار تهران ـ زاهدان از ریل خارج شد

خبرگزاری فارس: حرکت شن‌های روان 12 ساعت 170 مسافر قطار تهران ـ زاهدان را در حوالی منطقه شورگز مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان سرگردان کرد.

قطار تهران ـ زاهدان از ریل خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج شنبه شب توفان و حرکت شن‌های روان قطار تهران ـ زاهدان در حد فاصل شورگز و کهورک از ریل خارج کرد و 170 سرنشین این قطار ساعت‌ها در این منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند.

مسافران قطار به خبرنگار فارس در فهرج گفتند: این قطار بعد از ظهر شنبه بر اثر حرکت شن‌های روان از ریل خارج و در حد فاصل شورگز و کهورک متوقف شد و با تماس‌های مکرری که با مسئولان قطار داشتیم، اعلام ‌کردند که به زودی اتوبوس برای جابه‌جایی و عزیمت مسافران به این منطقه اعزام می‌شود که فقط وعده بود.

در فاصله توقف قطار مسافران با مشکلات زیادی از جمله نبود آب آشامیدنی روبه‌رو شدند و ساعت یک بامداد روز یکشنبه اتوبوس به این منطقه اعزام شد تا مسافران به سوی زاهدان حرکت کردند.

فرماندار فهرج در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: با بسیج و فراهم کردن شش دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران قطار تهران زاهدان که در این منطقه حضور داشتند، اقدام لازم صورت گرفت.

حسین زین‌الصالحین گفت: با تماس تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از خارج شدن قطار از ریل بر اثر حرکت شن‌های روان در حوالی شورگز و کهورک اطلاع پیدا کردیم.

وی بیان داشت: بلافاصله اکیپ‌های امدادی را به این منطقه اعزام و ستاد حوادث غیر مترقبه در این شهرستان تشکیل شد و شش دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای انتقال مسافران به زاهدان به این منطقه اعزام کردیم.

فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: با اقدامات به موقع 170 مسافر گرفتار در توفان را نجات دادیم و کار انتقال آنها به زاهدان انجام شد و این حادثه خسارات جانی و مالی نداشته است.

به گزارش فارس بر اثر توفان و گرد و غبار یکی از بانوان مسافر این قطار با مشکلات تنفسی روبه‌رو شد که از سوی اکیپ‌های اورژانس 115 اقدامات درمانی لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول