اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ری‌ـ1

حمیدزاده: حرکت ایران به سمت فتح قله‌های تعالی سرعت گرفته است

خبرگزاری فارس: عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: کشور به سرعت به سمت فتح قله‌های تعالی در حرکت است.

حمیدزاده: حرکت ایران به سمت فتح قله‌های تعالی سرعت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن حمیدزاده در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری، حضور در عرصه انتخابات و نشست‌های تبیین اهداف و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی در آستانه انتخابات را گام برداشتن در راستای وظیفه و رسالتی که نسبت به انقلاب اسلامی، امام و شهدای انقلاب وجود دارد، دانست.

عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم به جنگ ایران آمده‌اند و فتنه 88 و خفیف‌تر از آن حادثه کوی دانشگاه در تیر سال 78 نشانه‌های بارز این جنگ است.

وی در ادامه به نقش رهبری پیامبرگونه امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) اسطوره مقاومت و شجاعت قرن امروز بود و اگر هدایت‌های پیامبرگونه ایشان نبود در همان ابتدای انقلاب و با توطئه‌های دشمنان ضربه‌های بزرگی به این کشور می‌خورد اما امام راحل به شایستگی بزرگ‌ترین توطئه‌های صورت گرفته از سوی استکبار را خنثی کردند.

حمیدزاده با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در حفظ و هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و هدایت‌های داهیانه خود در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران را به پیش بردند.

نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقش رهبری در شرایط سخت بروز پیدا می‌کند، بیان داشت: در کودتایی که دشمنان نظام در سال 78 به دنبال‌ آن بودند هدایت‌ها، تدابیر و درایت‌های جانشین به حق امام خمینی (ره) بود که این توطئه‌ها را در عرض پنج روز به پایان رساندند.

وی ادامه داد: پس از حادثه کوی دانشگاه دشمنان عوامل خود را جمع کرده و برای تحرکات عمیق‌تر و پیچیده‌تر آماده کردند تا خرداد 88 و در این برهه از انتخابات به مثابه یک چالش استفاده کردند.

حمیدزاده گفت: مرکز فرماندهی فتنه 88 در خارج از کشور و در دست استکبار بود اما در داخل نیز کسانی که روزی رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر بودند و مسئولیت کلیدی داشتند، در این فتنه نقش داشتند.

عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب در دوران امام نخستین مسئولان عزل شدند، بیان داشت: در ابتدای انقلاب، شاهد این بودیم که قائم مقام رهبری، نخستین رئیس جمهوری و نخست وزیر عزل شدند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «در نظام ولایی اگر بخواهد اتفاقی بیفتد از درون می‌افتد وگرنه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

حمیدزاده بیان داشت: امروز که آمریکا و اروپا می‌بینند که در جنوب خلیج فارس دیگر هیچ جایگاهی ندارند و موج روزافزون بیداری اسلامی را می‌بینند و شکست جنبش سبز را مشاهده کردند و امروز نظاره‌گر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم در ایران اسلامی هستند، در کمین نشسته‌اند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند.

عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی در تولید علم و پیشرفت‌های فناوری هسته‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به سرعت به سمت قله‌های تعالی در حرکت است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تاکید کرد: دشمن با تحریم خرید نفت، کالاهای اساسی، ترور دانشمندان هسته‌ای و ... به دنبال فشار وارد کردن به مردم غیور ایران اسلامی است و این‌ها برای ملت آزاده ایران چیز جدیدی نیست زیرا آن‌ها 33 سال است که با این ادبیات جلو آمده‌اند.

عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: بصیرت و مقاومت ملت ایران دو عامل اصلی بازدارنده دشمنان نظام است.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول