اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

2 کاندیدای مجلس در تبریز انصراف دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز از انصراف دو نفر از کاندیداهای این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: 76 کاندیدا در این حوزه انتخابیه به رقابت خود ادامه می‌دهند.

2 کاندیدای مجلس در تبریز انصراف دادند

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: از میان 78 کاندیدای تایید صلاحیت شده دو نفر با مراجعه به فرمانداری تبریز انصراف خودشان را به صورت کتبی اعلام کردند.

وی افزود: با انصراف آقایان اسماعیل فلاح با کد 454 و حسن حسین‌زادگان با کد 241، 76 نفر به رقابت انتخاباتی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه می‌دهند.

ستاد تبلیغاتی خواهران تفکیک شده از برادران بلامانع است

چمنی در ادامه همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص نحوه فعالیت ستادهای تبلیغاتی خواهران و برادران کاندیداها گفت: برابر استعلام به عمل آمده از ستاد انتخابات کشور تشکیل ستاد تبلیغاتی خواهران و برادران در هر منطقه شهرداری و مراکز شهرها و بخش‌ها بلامانع است، یعنی در هر منطقه شهرداری دو ستاد تفکیک خواهران و برادران مجاز است.

فرماندار تبریز همچنین با بیان اینکه یاس دشمن با حضور حداکثری مردم تحقق میِ‌یابد، گفت: همه موظف هستیم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گام برداریم و با تعامل، همدلی و بی‌طرفی کامل، امانتداران خوبی برای مردم ولایت‌مدار شهرستان تبریز باشیم.

وی افزود: فعالیت‌های کمیته‌های هشت‌گانه ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

وی گفت: نمایندگان کاندیداها در تمام 878 شعب اخذ رای تبریز حضور خواهند داشت و به تعداد هر شش شعبه کاندیداها می‌توانند نماینده معرفی کنند.

چمنی خاطرنشان کرد: برای اجرای هر چه دقیق‌‌تر انتخابات فرمانداری‌های تبریز، آذرشهر و اسکو هماهنگی و آموزش‌های لازم را برای مجریان انتخابات داده‌ا‌ند.

فرماندار تبریز با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی ایران اسلامی گفت: اسراف و صرف هزینه‌های هنگفت در ایام تبلیغات از سوی برخی نامزدها برای مردم این سئوال را پدید می‌آورد که چرا باید یک فرد که دغدغه حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را دارد، برای ورود به مجلس شورای اسلامی هزینه‌های هنگفت، صرف تبلیغات بکند، آیا این فرد می‌تواند در صورت برگزیده شدن به‌عنوان نمایندگی مردم، دغدغه عموم مردم را داشته باشد یا خود را وام‌دار گروه و یا افرادی که برای وی هزینه سنگینی کرده‌اند خواهد دانست؟

فرماندار شهرستان تبریز گفت: قطعاً مردم این مسائل را رصد می‌کنند تا بتوانند کاندیدای اصلح و دردآشنایی را انتخاب کنند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان تبریز با تاکید دوباره بر قانون ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه هر کدام از کاندیداها افزود: ویژگی اصلی انقلاب ما عدالت محوری آن است و باید همه در برابر قانون یکسان باشند و با هر دستگاهی که در این مورد تخلف کند، بشدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول