اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/90

افشارنادری: نامزدهای انتخاباتی برنامه‏محور حرکت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: توقع داریم که نامزدهای نمایندگی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه‏محور حرکت کنند.

افشارنادری: نامزدهای انتخاباتی برنامه‏محور حرکت کنند

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: بخشی از رسیدن به حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم به نوع فعالیت نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان بستگی دارد که می‏تواند در واقع نشاط انتخاباتی را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: این اقدامات زمانی مناسب است که در چارچوب قانون و مقررات تعیین ‏شده باشد چرا که رهبر معظم انقلاب بر لزوم وجود امنیت در انتخابات بسیار تاکید کردند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام توطئه‏ها را خنثی می‏کند و نظام با اقتدار و قدرت و صلابت بیشتری مطالبات و اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

افشارنادری بیان کرد: جلسات و نشست‏هایی با نامزدها و برخی مسئولان ستادهای انتخاباتی داشتیم و موارد قانونی را یادآوری کردیم و این انتظار و توقع را داریم که نامزدها برنامه‏محور حرکت کنند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‏های خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند و از تخریب و ایجاد شایعه و التهاب‏آفرینی بپرهیزند و بر مدار و چارچوب قانون حرکت کنند.

افشارنادری بیان کرد: این اقدام هم تضمین‏کننده امنیت انتخابات و هم نشانگر شعور بالای سیاسی مردم ماست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: بیداری اسلامی امروز در جهان به پیروی از مردم ما رخ داده است و ملت‏های منطقه و جهان در برهه کنونی انتظاری غیر از این ندارند که انتخابات ایران اسلامی سالم و بدون حاشیه‏های امنیتی برگزار شود.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول