اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

12 اسفند روز حماسه‌سازی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: روز 12 اسفند روز حماسه‌سازی ملت است.

12 اسفند روز حماسه‌سازی است

  به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین‌زهرا با بیان نکاتی پیرامون انتخابات 12 اسفند اظهار کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی عرصه‌ها حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: ملت غیور ایران اسلامی در انتخابات پیش رو نیز با توکل و استعانت از خداوند متعال حماسه‌ای عظیم را در 12 اسفند ماه رقم می‌زنند و یک بار دیگر به شرق و غرب عالم اعلام می‌کنند که پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و به آن اعتماد کامل و سرسخت دارند.

امام جمعه بویین‌زهرا بیان کرد: نمایندگان اصلح باید دارای بینش صحیح، رفتار و اخلاق اسلامی باشند و به کانون‌های قدرت و ثروت نیز متصل نباشند.

وی در ادامه با اشاره به ناکارآمدی و شکست پروژه‌های دشمن برای تخریب انتخابات، تصریح کرد: از زمان آغاز حکومت اسلامی در ایران و با توجه به اینکه اسلام از اساس با ظلم و استبداد مخالف و با آن مبارزه می‌کند، استکبار و در رأس آنها آمریکا و دول غربی هجمه‌های گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی و مردم به کار بسته و هر روزی که می‌گذرد بر تبلیغات و تهاجمات خود می‌افزایند.

امام جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: به لطف خداوند و ایستادگی همیشگی مردم شهیدپرور ایران اسلامی، تیر دشمنان و کینه‌توزان نظام همواره به سنگ می‌خورد و متحمل شکست و ناامیدی می‌شوند.

زرینه همچنین با بی ثمر دانستن تحریم‌های نفتی چند کشور اروپایی بر علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: کشور ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره از سوی آمریکا و متحدانش در شرق و غرب در محاصره و تنگناهای اقتصادی فراوانی قرار گرفته ولی به لطف خداوند متعال و با کوشش خستگی‌ناپذیر جوانان نظام اسلامی روز به روز بر اقتدار و عزت کشور افزود شده  و امروز نیز با وجود تحریم‌هایی که اعمال می‌شود به پیشرفت و بالندگی‌های فراوانی در عرصه‌های علمی و صنعتی دست پیدا کرده‌ایم.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به هتک حرمت سربازان آمریکایی مستقر در افغانستان به قرآن کریم و به دنبال آن اعتراضات گسترده مردمی در چند روز اخیر تصریح کرد: وجود نیروهای آمریکایی و نوکرانشان در خاورمیانه  در چند سال اخیر با انزجار فراوان و خشم عمیق مردم کشورهای اسلامی روبرو بوده، زیرا عامل اصلی هرج و مرج و قتل انسان‌های بی‌گناه در افغانستان و عراق سربازان آمریکایی هستند که هیچ گونه احساس ترحم و دلسوزی نسبت به هم‌نوع خود ندارند.

زرینه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری پیرامون پیشرفت‌های هسته‌ای کشور و ضرورت دست‌یابی ملت ها به این انرژی ادامه داد: ایران اسلامی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب هیچ گاه به دنبال ساخت و استفاده از سلاح هسته نبوده و استفاده از این‌گونه سلاح‌ها را نیز بر ضد ملت‌ها و مردم مظلوم کشورها گناه بزرگ می‌شمارد.

امام جمعه بویین‌زهرا در پایان سخنانش با اشاره به هشتم اسفند ماه که از سوی شهید رجایی به عنوان روز امور تربیتی نام‌گذاری شده و هر سال نیز گرامی داشته می‌شود افزود: لزوم تربیت افراد شایسته در کشور ما امروز به مراتب بیشتر از سال‌های قبل می‌باشد زیرا هر قدر که افراد دلسوز برای نظام اسلامی تربیت شوند می‌توانند که کشور را به رشدهای مادی و معنوی فراوانی برسانند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول