اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

کاندیداها از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرج گفت: کاندیداها از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز کنند.

کاندیداها از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: با توجه به زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، نامزدهای این دوره باید از هرگونه تخریب و بداخلاقی دوری کنند چرا که در غیر این صورت دشمن را خوشحال کرده و زمینه را برای نفوذ بدخواهان به سرنوشت کشور باز می‌کنند.

وی ادامه داد: تخریب کاندیداهای مورد حمایت سبب خواهد شد تا مردم نیز اعتماد خود را از دست بدهند و برگزاری انتخابات نیز با نشاط نخواهد بود.

امام جمعه موقت کرج با تأکید بر این که امروز ملت ایران از درک و شعور سیاسی بسیار بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: اگر کاندیداها به تخریب یکدیگر بپردازند تنها مردم را نسبت به خود بی اعتماد کرده و مطمئن باشند که مردم به این گونه افراد رأی نخواهند داد.

کریمی با بیان این که امروز چشم دشمن به برگزاری این دوره از انتخابات در ایران است گفت: مردم و مسئولان باید تمام تلاش و سعی خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده داشته باشند. دشمنان برای تضعیف این انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تبلیغات منفی علیه این انتخابات را از ماه‌ها پیش آغاز کرده‌اند لذا بر مردم واجب است تا با حضوری پرشور و با نشاط در این صحنه از انتخابات خطی بطلان بر خواسته‌های دشمنان بکشند.

این مسئول گفت: مردم با حضور خود در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دست رد بر سینه دشمنان زده و بار دیگر با آرمان‌های امام بیعتی دوباره می‌بندند.

کریمی تصریح کرد: انقلاب و دین به عنوان امانتی به ما سپرده شده است لذا باید از این دو امانت بزرگ به خوبی حفاظت کرد و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری این انقلاب و آرمان‌های آن را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم‌های کشورهای دیگر علیه ایران گفت: تحریم‌های دشمنان هیچ تأثیری در روند توسعه‌ای کشور نخواهد داشت.

کریمی افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روی پای خود ایستاده و با استفاده از دانش و توان خود توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و امروز به درجه علمی بالایی دست پیدا کند.

وی تحقق این مهم را حاصل تلاش شبانه روزی دانشمندان جوان ایرانی دانست و تأکید کرد: دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند با تحریم و تهدید ایران را از پیشرفت و توسعه بازدارند لذا این بار با تحریم علیه ایران می‌خواهند به توطئه‌های خود دست پیدا کنند.

امام جمعه موقت کرج افزود: این تحریم‌ها هیچ ضرری برای کشور نخواهد داشت بلکه کشورهایی متضرر می‌شوند که این تحریم‌ها را بر علیه ایران امضا کرده و ایران را تهدید می‌کنند. ایران مانند دوران رژیم گذشته دیگر کشوری وابسته نیست بلکه امروز توان نظامی،‌ هسته‌ای، علمی و فناوریش به حدی رسیده است که دشمنان احساس نگرانی کرده و به همین جهت با دلایل گوناگون در نظر دارند تا مانع از پیشرفت بیشتر کشور شده و سنگ اندازی می‌کنند.

امام جمعه موقت کرج در پایان سخنانش از مردم خواست تا با حضور میلیونی خود در انتخابات بار دگر حمایت و پشتیبانی خود را  از کشور اعلام کرده تا بیگانگان بدانند که ایران تنها نیست و دارای مردمی با اراده، ‌مقتدر و توانمند بوده که همچون سدی در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول