اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

وظیفه اصلی هر نماینده قانون‌گذاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با اشاره به انتخابات مجلس با برحذر داشتن نامزدها از ورود به مسایل حاشیه‌ای اساسی‌ترین وظیفه نماینده را قانون‌گذاری دانست.

وظیفه اصلی هر نماینده قانون‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: به خدا ایمان بیاورید و در تمام امور خداوند را در نظر بگیرید.

امام جمعه ورامین با اشاره به ثبت اعمال در پیشگاه الهی گفت: خداوند، پیامبر و اولیای الهی ناظر بر اعمال ما هستند، خداوند از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است و در قیامت اعمال به ما عرضه می‌شود و هر‌کس باید پاسخگوی اعمال خویش باشد و اعضا و جوارح آدمی بر اعمال خود شهادت می‌‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعمال ما در هفته چندین بار به محضر امام عصر (عج) می‌رسد، اگر اعمال طاعت باشد حضرت خوشحال می‌شوند و اگر گناه باشد ایشان افسرده می‌شوند، البته نفرین نمی‌کنند، دعا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین بیان داشت: خداوند از رگ گردن به انسان نزدیک تر است، برای خداوند خواب و غفلت نیست، نسیان و فراموشی نیست، هرجا باشید خداوند با انسان است و اعمال ما را می‌بیند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی سپس با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم از تمکن مالی مناسبی برخوردار نیستند، برخی خانواده‌ها بی‌سرپرست هستند و باید به فکر کمک به دیگران بود.

امام جمعه ورامین با اشاره به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم دقت کنند بهترین و شایسته‌ترین افراد را به مجلس شورای اسلامی بفرستند، بهترین شخص را از نظر تقوا، ایمان و راستگویی و صداقت انتخاب کنند، خویشاوندی را، دوستی را و همسایگی را مد نظر قرار ندهند.

وی در ادامه تاکید کرد: وظیفه اصلی هر نماینده قانون‌گذاری است، حفظ نظام است، بله رفع گرفتاری‌های مردم و بیان مشکلات آنان و انتقال آن به مسئولان بالاتر نیز مهم است اما وظیفه اصلی هر نماینده قانون‌گذاری است، مبادا در مسائل حاشیه‌ای وارد شوند، در مسائل اجرایی و سیاسی دخالت کنند.

آیت‌الله محمودی عنوان کرد: مردم برحسب وظیفه‌ای که در این مقاطع دارند رای دهند، دشمن در انتظار است که آمار شرکت‌کنندگان کم باشد اما هرگز کم نخواهد بود، مردم همه از مرد و زن در انتخابات شرکت می‌کنند، بیش از 3 هزار نفر نامزد شده و خود را در معرض انتخابات قرار داده‌اند هرچه آمار شرکت‌کنندگان بیشتر باشد قدرت کشور، ملت و رهبر بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه نامزدهای انتخاباتی را به در نظر داشتن مصالح نظام و حفظ خون شهدا در تبلیغات فراخوانده و از آنها خواستند تنها توانایی‌ها، آگاهی‌ها و دانایی‌های خود را به مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول