اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

رفتار کنونی برخی در انتخابات هم‌سوئی با فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: برخی افراد در انتخابات کنونی آن‌چنان کور و کر شده‌اند که خدمات نظام را نمی‌بینند و آن را تخطئه می‌کنند و راه فتنه 88 را می‌پیمایند.

رفتار کنونی برخی در انتخابات هم‌سوئی با فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی در موضوعات مختلف داخلی و خارجی و مخصوصا امور مربوط به بلاد مسلمین اسوه و الگو به شمار می‌رود، اظهار کرد: حق نداریم با رفتار و گفتار خود به وجهه نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کنیم.

 

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه ابراز داشت: بی‌انصافی است که عده‌ای برای رسیدن به منافع خود منافع نظام را در انتخابات زیر سئوال می‌برند که باید گفت این‌ها کور هستند.

 

موسوی‌اعظم در ادامه بیان داشت: ما پیش از انقلاب در این استان چه داشتیم که اکنون برای رسیدن به منافع خود این‌گونه منافع نظام را زیر سئوال می‌بریم.

 

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: حق نداریم علیه کسی در انتخابات تبلیغ کنیم و به دنبال آن برای تخطئه افراد خدمات بزرگ جمهوری اسلامی را قربانی هوی و هوس خود کنیم.

 

وی در ادامه با بیان این‌‌که این نظام در مقابل 100 کشور در جنگ ایستاد خاطرنشان کرد: این‌گونه نظامی که توانسته در مقابل همه کفر جهانی ایستادگی و مقابله کند در نهایت اقتدار قرار دارد و آماده مقابله با هر تهدیدی اعم از داخلی و خارجی است.

 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول