اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 17

آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره محمودآباد از امروز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد از آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره این شهر از امروز پنجم اسفندماه خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره محمودآباد از امروز

محمد دوستعلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد گفت: این نمایشگاه با ظرفیت 80 غرفه شامل آجیل، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی و نیازمندی‌های  شب عید محل کارخانه گونی‌بانی سابق تا 17 اسفند دایر است.

دوستعلی‌پور اضافه کرد: کالاهای تنظیم بازار شامل برنج، مرغ، روغن، گوشت و تخم‌مرغ نیز در نمایشگاه بهاره عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح تشدید بازرسی در ایام نوروز از اول تا دهم اسفند در مرحله مقدماتی آغاز شد که شامل اطلاع‌رسانی، نصب بنر، تراکت و مرحله اجرایی از 11 اسفند تا 15 فروردین سال 91 به صورت همزمان در سراسر کشور انجام می‌شود.

دوستعلی‌پور تأکید کرد: مواد غذایی و میوه‌جات بیش از نیاز شهرستان آماده توزیع بوده و شهروندان و میهمانان  نوروزی هیچ‌گونه نگرانی بابت آن نداشته باشند.

وی در ادامه در مورد افت کیفیت نان در این شهرستان ابراز داشت: عمده‌ترین عامل افت کیفیت نان نامرغوب بودن آرد برخی واحدهای تولیدی، استفاده از جوش شیرین به‌جای مکمل‌ها و بهبود دهنده‌ها توسط خبازان وعدم پخت مناسب نان است.

این مسئول با بیان اینکه 128 واحد خبازی در شهرستان فعالیت دارند، تصریح کرد: پس از بازرسی‌های انجام شده توسط ماموران بازرسی این اداره 42 واحد خبازی به ارزش 26 میلیون ریال جریمه به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی و تاکنون حکم پلمپ دو واحد نانوایی نیز صادر شده است.

وی افزود: بازرسی به صورت مشترک با حضور کارگروه بازرسی، نماینده فرماندار، مرکز بهداشت، غله و آرد و نان، نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محمودآباد در پایان ابراز داشت: تیم‌های بازرسی به صورت دو شیفته صبح و عصر در شهرستان حضور فعال دارند و تلفن 124 نیز آماده دریافت انتقادات و شکایات شهروندان است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول