اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مظاهری:

تغییر ذائقه فرهنگی جوانان از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی به جشنواره تخصصی فرهنگی، دینی شاخه طوبی گفت: تغییر ذائقه فرهنگی جوانان از بزرگ‌ترین‌ هنرهای دستاوردهای انقلاب اسلامی است که جنبه فرهنگی دارد.

تغییر ذائقه فرهنگی جوانان از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان شب گذشته در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تخصصی دستاوردهای دینی «شاخه طوبی» که در تالار همایش‌های هتل آسمان اصفهان برگزار شد، پیام آیت‌الله حسین مظاهری قرائت شد.

در این پیام آمده است: برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگی، دینی شاخه طوبی در شهر دین و فرهنگ اصفهان از سویی نشان از گستردگی و عمق فعالیت‌های مخلصانه مراکز و کانون‌های فرهنگی و مذهبی در این دیار فرهنگ‌ساز است و از طرفی حاکی از آشنا ساختن هر چه بیشتر جامعه و جوانان با این دستاوردها است.

در بخش دیگری از این پیام جامعه ایرانی را جامعه‌ای ریشه‌دار و مذهبی دانست و بیان داشت: به طبع در این جامعه فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و این به برکت مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و خون مطهر شهدا است، که این نهضت ایمانی دل‌های پاک و اندیشه‌های تابناک جوانان و نخبگان فرهنگی در این دیار را برای ایجاد و گسترش جریان‌های تأثیرگذار دین و فرهنگ آماده و سرشار کرده است.

ایشان در این پیام با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین‌ هنرهای دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنبه فرهنگی تغییر ذائقه فرهنگی جوانان و به تعبیری دگرگونی اندیشه فرهنگی نسل جوان است، تصریح کرد: این جریان همان حرکت زیربنایی و جریان اصولی مهمی است که امام خمینی(ره) از ابتدای نهضت و قیام با تدبیر و پرباری آن را تا نهایی شدن به ثمر رساند.

در ادامه این پیام آمده است، شرط صحت و کمال تلاش‌ها در این است که فعالیت‌های خود را به طور کامل و دقیق با موازین اسلام ناب منطبق کنیم و از این‌رو اتصال به روحانیت آگاه و حوزه‌های علمیه امری ضروری و انکارناپذیر دانست.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول