اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

همه باید در حماسه 12 اسفند به صحنه بیایند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر به نام انتخابات در پیش است و طبق فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر همگان واجب است در انتخابات شرکت کنند.

همه باید در حماسه 12 اسفند به صحنه بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای مهندسی در شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و جهان اسلام اظهار داشت: همه ما نیازمند آن هستیم، ذکر روزانه خود را شهدا قرار دهیم، زیرا خاطرات شیرین آن‌ها روح و روان ما را تازه و از خستگی و روزمرگی رها می‌کند.

وی با برشمردن فضیلت جهاد و جنگ در راه خداوند متعال از کلام معصومان (ع) افزود: هنگامی که رزمندگان تصمیم به شرکت در جنگ می‌گیرند، خداوند آزادی از آتش را برای آن‌ها معین می‌کند.

حسنی‌سعدی ابراز داشت: در دفاع مقدس 217 هزار پهلوان و شهید تقدیم اسلام، قرآن، شرف، حیثیت، عزت و راه امام حسین (ع) شده است و دنیای اسلام در برابر شهدا سر تعظیم فرود می‌آورد.

وی بیان داشت: همه دنیا می‌داند، شهدای ما چه شخصت‌هایی بودند، همان‌گونه که صدام ملعون و معدوم با آن همه کبر و نخوت خود می‌دانست، شهدا چه افراد ایثارگر و فداکاری بودند.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: شهدایی مانند شهید مغفوری، یونس زنگی‌آبادی و کریم شورآبادی دارای کرامات هستند و دعای آن‌ها دارای خیر و برکت‌ فراوانی است.

وی گفت: دشمنان ما از نام و یاد شهدا وحشت دارند و فراموش نمی‌کنند که آن‌ها همواره مورد عنایت امام حسین (ع) هستند.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: برپایی این یادواره در راستای گرامیداشت عظمت و بزرگی روح شهدا و تاثیراتی است که بر جامعه گذاشته و وفاداری به آرمان‌های آن‌ها است.

وی عزت و امنیت امروز ایران  را مدیون خون شهدا دانست و اذعان داشت: 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر به نام انتخابات در پیش است و طبق فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر همگان واجب است در انتخابات شرکت کنند و دیگران را نیز به صحنه مشارکت در انتخابات بیاورند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: انقلاب هر روز زنده‌تر و پویاتر به پیش می‌رود و رهبر معظم انقلاب نیز امروز به عنوان ناخدای کشتی انقلاب آن را در مسیر درست هدایت می‌کنند.

به گزارش فارس، نخستین یادواره شهدای مهندسی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در سالن اجتماعات شهید هوشنگ مداحی‌پور جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول