اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید استاندار قم از محله چهار مردان

خبرگزاری فارس: استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های استانی امروز از محله چهار مردان و خیابان‌های اطراف بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات موجود در این منطقه قرار گرفتند.

بازدید استاندار قم از محله چهار مردان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی‌پور امروز به همراه معاونان و مدیران دستگاه‌های استانی از محله چهار مردان و خیابان‌های اطراف آن بازدید کرد.

حضور در گلزار علی بن جعفر(ع) و قرائت فاتحه به روح شهدای گرانقدر اسلام از نخستین برنامه‌های بازدید استاندار بود، همچنین در این مراسم به شهدای استان قم از جمله شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین با اهدای گل ادای احترام شد.

استاندار در دومین برنامه بازدید خود از محله چهار مردان و خیابان‌های اطراف آن در امامزادگان حمزه و احمد بن اسحاق حضور یافته و آرامگاه نوادگان امام موسی کاظم(ع) را زیارت کرد.

مرمت، کف‌سازی و بهسازی بنای این دو امامزاده مورد تاکید استاندار قرار گرفت تا بستر مناسبی برای حضور زائران و علاقه‌مندان آل‌الله در این مکان فراهم شود.

حضور در دبیرستان پسرانه جدا واقع در خیابان هنرستان از دیگر برنامه‌های مدیران و برنامه‌سازان طرح‌های عمرانی و آبادی قم در این سفر نیم روزه بود که با استقبال دانش‌آموزان مواجه شد.

موسی پور با حضور در میان دانش‌آموزان از نزدیک با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد، تاکید بر تسریع در ساخت سالن ورزشی این دبیرستان و اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس از جمله تاکیدات استاندار قم بود.

حضور در دبیرستان دخترانه مبعث و مشاهده روند مقاوم‌سازی آن از دیگر برنامه‌های استاندار و هیئت همراه در بازدید از چهار مردان که قلب تپنده انقلاب اسلامی نام دارد، بود.

موسی‌پور در ادامه بازدید خود از محله چهار مردان در بیت آیت‌الله بها‌الدینی حضور یافت و با فرزند ایشان دیدار و گفت‌و گو کرد.

ساخت بنای یادبودی از آیت‌الله بهاالدینی به منظور معرفی این شخصیت برای نسل جوان در این دیدار مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار و هیئت همراه همچنین در این بازدید در مسجد پنجه علی حضور یافت. بنای مسجد پنجه علی در محله‌ای به همین نام (منشعب از تکیه چهار مردان) واقع شده و به دلیل وجود قطعه سنگی که تصویر دستی بر آن حک شده، به این نام خوانده شده است.

موسی‌پور از پروژه‌های در حال اجرا و بافت فرسوده در این محله از نزدیک بازدید و با مردم و اهالی این منطقه دیدار و گفت‌و گو کرد.

حضور در مسجد چهار مردان آخرین برنامه استاندار بود که با اقامه نماز و بازگویی مشکلات مردم این محله همراه شد.

مردم محله چهار مردان در نشستی که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف همراه بود، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مدیران نیز حضور و مشارکت مردم در انجام پروژه‌های شهری را امری مطلوب خوانده و اذعان داشتند تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهری و مطالبات مردم انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول