اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

12 اسفند حماسه‌ای دیگر ثبت خواهد شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 12 اسفند ماه امسال با حضور مردم پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

12 اسفند حماسه‌ای دیگر ثبت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، محمدیوسف شاکری شامگاه گذشته در نشست روشنگری که با حضور نخبگان و بسیجیان در بوکان برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از درک و شعور بالای آنها است.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: مردم ایران با حضور گسترده و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند، یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

این مسئول افزود: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات آینده، مجلس شورای اسلامی را در مقابل آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

شاکری با اشاره به توطئه‌های دشمنان، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال ناامن جلوه‌دادن کشور هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند، گفت: مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند چرا که دهه چهارم انقلاب به مجلسی کارآمد و توانا نیاز دارد تا بتواند کمبودها و کاستی‌ها را ترمیم کند.

این مسئول افزود: مردم ایران اسلامی همانطور که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از نظام و اعتقادات خود دفاع کردند امسال نیز در 12 اسفند ماه پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول