اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/58

سلایق مختلف در انتخابات مجلس نهم حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان قم گفت: خوش‌بختانه انواع سلایق در انتخابات مجلس نهم حضور دارند و باید تنور انتخابات را گرم کرد.

سلایق مختلف در انتخابات مجلس نهم حضور دارند

حجت‏الاسلام محمد علیزاده در حاشیه نشست سیاسی و روشنگری در دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت و دستگاه‏های اجرایی باید هوشیار باشند تا فضایی معنوی، با طراوت و شاداب در کشور داشته باشیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: ملت ایران تاکنون با شرکت در انتخابات خوش درخشیده است و در انتخاباتی که در پیش رو داریم، ملت باید با بررسی و تحقیق به یک جمع‏بندی کلی برسد و فرد اصلح را به مجلس بفرستد.

وی یادآور شد: در این برهه از زمان با توجه به حساس بودن و مهم بودن این انتخابات، دشمن حربه‏هایی را اتخاذ کرده است.

مسئول بسیج اساتید استان قم حربه‏های دشمن را تهدید حمله نظامی به ایران، فضاسازی و جوسازی سنگین علیه ایران در رسانه‏ها و تهدید و تحریم فعالیت‏های هسته‏ای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمنان می‏خواهند ذهن مردم را منحرف کنند تا در عرصه سیاسی حضور نداشته باشند.

علیزاده تصریح کرد: خوش‌بختانه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن 90 برنامه‏های دشمن را نقش بر آب کردند و علی‌رغم این تهدیدها و تحریم‏ها دشمن راه به جایی نبرده است و موجب شد که ما در داخل کشور به موفقیت‏های بیشتری دست یابیم.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات به خاطر وجود انواع سلایق باید یک قدم جلوتر رفته و عمیق‌تر به صحنه نگریست و دشمن‏شناسی، جریان‏شناسی و سپس فردشناسی و بین خوب و خوب‏تر، خوب‏تر را انتخاب کرد.

مسئول بسیج اساتید استان قم در پایان بیان داشت: در حال حاضر کاندیداهای مجلس به گروه‏های متعددی تقسیم‏بندی شده‏اند، باید از این میان، افراد معتقد و متخصص شناخته شده و وارد مجلس شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول