اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/70

بازرسی انتخابات در دماوند و فیروزکوه به 130 نفر سپرده شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: 130 نفر کار بازرسی از روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه را انجام می‏دهند.

بازرسی انتخابات در دماوند و فیروزکوه به 130 نفر سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی علی‏محمدی امروز اظهار کرد: اعضای هیئت بازرسی که متشکل از بازرسان، سربازرسان و اعضای کمیته‏های بازرسی است، با دقت و وسواس خاصی انتخاب شده‏اند و سعی شده تا از افراد مجرب، با تقوا، کارآمد و امانتدار در این حوزه استفاده شود.

وی با بیان اینکه بازرسان و سربازرسان مرکز حوزه انتخابیه متشکل از 130 نفر هستند خاطر نشان کرد: اعضای هیئت از زمان بررسی صلاحیت داوطلبان و اعلام اسامی آنان از استان، فعالیت خود را آغاز کردند و تا پایان صدور اعتبارنامه تمامی مراحل انتخاباتی را رصد می‏کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات قانونی صورت می‏گیرد.

رئیس هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اعلام تمامی هشدارهای لازم به ویژه به کارمندان ادارات دولتی برای شرکت در تبلیغات نامزدها در ساعات اداری افزود: هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه آمادگی پذیرش هرگونه اطلاعات مردمی را دارد.

علی‏محمدی بیان کرد: مردم می‏توانند با شماره تلفن‏های 76323277، 76323278، 76326812 و یا با شماره پیامک 20008385 هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کل کشور تماس حاصل کنند.

وی با اعلام کمیته‏های هیئت بازرسی چون کمیته آموزش، کمیته هماهنگی امور مناطق، کمیته منابع انسانی و رایانه، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته حقوقی، کمیته اخبار، آمار و ارتباطات تصریح کرد: تمام 130 نفر فعال در امور بازرسی و کمیته‏ها موظف هستند در جریان انتخابات که شامل کلیه مراحل اجرایی انتخابات از قبیل نحوه تشکیل هیئت‏های اجرایی، ثبت نام نامزدها، تبلیغات، اخذ رأی تا اعلام نتایج است، عملکرد عوامل اجرایی و اعضای شعبه را بررسی کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول