اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

دهیاران سربازان اجرایی در خط اول خدمت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به جایگاه دهیاران گفت: دهیاران سربازان اجرایی دولت در خط اول خدمت به مردم هستند.

دهیاران سربازان اجرایی در خط اول خدمت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد شامگاه سه‌شنبه در همایش یک‌روزه آموزش دهیاران استان تهران که با رویکرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی شهرستان ری در سالن همایش‌های شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، با اشاره به روایتی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) گفت: پیامبر مکرم اسلام(ص) فرمودند «هنگامی که فتنه‌ همچون شب ظلمانی به شما فشار آورد به قرآن پناه بیاورید» و ما خودمان به قرآن پناه می‌بریم.

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر اینکه فرصتی که هست هوشیاری می‌طلبد، عنوان کرد: باید وابستگی خودمان را به دین بیشتر کنیم و هر مقدار به قرآن کریم تمسک جوییم و به آن عمل کنیم، موفق‌تر می‌شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها باید بصیرت خودمان و بصیرت دیگران را افزایش دهیم و با آموزه‌های دین عجین کنیم.

باقرنژاد از دهیاران به عنوان سربازان اجرایی دولت در خط اول خدمت به مردم یاد کرد و گفت: خدمت به خلق خدا عزت، وحدت و همدلی می‌آورد و هر مقدار که این خدمت خالصانه‌تر باشد، امید به مردم نیز بیشتر می‌شود.

* وظیفه ما افزایش امید مردم و نشان دادن کارآمدی نظام است

فرماندار شهرستان ری با اشاره به وظایف انقلابی انسان‌ها در عصر حاضر عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما این است که با ظرفیت کامل وظیفه انقلاب خود است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید با خدمت به‌موقع امید مردم را به کارآمدی و نظام دینی افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: امروز امیددهی و آگاهی‌بخشی از کارآمدی نظام وظیفه مهم همه است.

باقرنژاد با اشاره به فرمایشات آیت‌الله حق‌شناس(ره) در ارتباط با خدمت به مردم گفت: آیت‌الله حق‌شناس(ره) فرمودند «هرچه خدا به من داد از خدمت به خلق خداست».

* دهیاران سربازان قوه مجریه در خط اول هستند

فرماندار شهرستان ری در پایان با اشاره به نقش دهیاران در جامعه گفت: دهیاران سربازان قوه مجریه در خط اول هستند و باید تمام تلاش خود را در خدمت به مردم به کار ببندند.

همایش یک روزه آموزش دهیاران استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مرتضی تمدن استاندار تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و دهیاران استان تهران با رویکرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی شهرستان ری در سالن همایش‌های شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول