اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

500 هزار نیرو زمینه باشکوه‌ترین حضور را در استان تهران فراهم می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از 4 هزار و 543 شعبه اخذ رای در استان تهران خبر داد و گفت: 500 هزار نیرو در قالب هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و ... زمینه بهترین و باشکوه‌ترین حضور را در استان تهران فراهم می‌کنند.

500 هزار نیرو زمینه باشکوه‌ترین حضور را در استان تهران فراهم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ساعتی پیش در حاشیه همایش یک روزه آموزش دهیاران استان تهران که با رویکرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی شهرستان ری در سالن همایش‌های شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعداد صندوق‌های اخذ رای در استان تهران اظهار داشت: به یاری خدا استان تهران با 5 هزار و 453 شعبه اخذ رای به استقبال انتخابات می‌رود و شور و انگیزه و نشاط مردم برای حضور مردم در این انتخابات از هم‌اکنون مشهود است و پیش‌بینی می‌شود با یک مشارکت بسیار بالا و حضور گسترده و فراگیر انتخاباتی در شان جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

استاندار تهران افزود: امروز اسامی کسانی که به طور قطعی احراز صلاحیت شدند برای رقابت را وزارت کشور از سوی شورای نگهبان اعلام می‌کند و فردا نیز اسامی قطعی به فرمانداری‌ها داده می‌شود، فرمانداری‌ها اسامی افرادی که احراز هویت شدند را کتبا اعلام می‌کند و از چهارم اسفند ماه تا ساعت 24 دهم اسفند ماه تبلیغات آزاد می‌شود.

وی در ارتباط با تبلیغات کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تبلیغات باید در چارچوبی باشد که قانون تعیین کرده است و باید 24 ساعت مانده به قبل از شروع انتخابات که بامداد روز 12 اسفند ماه است قانون را رعایت کرده و تبلیغات بعد از آن ممنوع است تا روز اخذ رای که 12 اسفند ماه است و این فضای آتی انتخابات است.

تمدن اضافه کرد: در لبیک به فریاد ملت ایران در روز 22 بهمن و اینکه ما خادم هستیم و وظیفه داریم که فضا را برای یک انتخابات باشکوه آماده کنیم، به لطف خدا اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.

*فعالیت 500 هزار نیرو در شعبات اخذ رای استان تهران

استاندار تهران با اشاره به تعداد نیروهای هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت استان تهران عنوان کرد: به لطف خدا 500 هزار نفر در قالب نیروهای اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروی انتظامی، ادارات پشتیبانی و ... در استان تهران تلاش می‌کنند که زمینه بهترین و باشکوه‌ترین حضور را حضور را فراهم کنند.

وی از تنوع کاندیداها خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در ترکیب کاندیداها تنوع خوبی وجود دارد و از همه اقشار جامعه و جریان‌های سیاسی موجود در کشور در این رقابت حضور دارند.

این گزارش حاکی است، همایش همایش یک روزه آموزش دهیاران استان تهران با رویکرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مرتضی تمدن استاندار تهران، منوچهر فراقی معاون امور دهیاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران و دهیاران استان تهران به میزبانی شهرستان ری در سالن همایش‌های شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول