اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جنوب تهران به استقبال از بهار رفت

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 از آغاز طرح استقبال از بهار در منطقه خبر داد و گفت: این طرح تا 15 فروردین ماه سال 91 در محلات بیستگانه منطقه با مشارکت تمام نیروها و تجهیزات و با هدف تامین نیازهای اساسی شهروندان اجرا می‌شود.

جنوب تهران به استقبال از بهار رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، مجتبی یزدانی با تاکید بر اجرای طرح استقبال از بهار با رویکرد شهروند مداری گفت: این طرح با در نظر گرفتن نیازهای شهروندان و درخواست شورایاران و در قالب برنامه های فنی و عمرانی، ‌حمل و نقل و ترافیک، ‌خدمات شهری، ‌فرهنگی و اجتماعی و ... اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه 15 با تاکید بر لزوم زیباسازی نمای بصری و آراستگی محیط در آستانه سال نو گفت: شست و شو،‌زیباسازی و رنگ آمیزی المان‌های شهری، ‌آذین‌بندی، ‌نور پردازی و نصب پرچم‌های رنگی در معابر، ‌میادین و ابنیه‌های سطح منطقه، ‌حذف موانع فیزیکی، ‌تابلوهای غیرمجاز، ‌سایبان‌های فرسوده، ‌مرمت و رفع نقص مبلمان شهری، ‌پاکسازی دیوارهای بدمنظر و ... از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در زمینه نظافت و آراستگی محیط است.

وی در ادامه تصریح کرد: ‌عملیات عمرانی شامل بازپیرایی سطح سواره و پیاده رو شامل لکه گیری آسفالت، ‌درزگیری، ‌همسطح سازی دریچه‌ها، ‌ترمیم کفپوش‌ها و جداول و ... از جمله فعالیت‌هایی است که حوزه عمران منطقه در این طرح اجرا می‌کند.

شهردار منطقه 15 با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی معابر و روان سازی تردد در سال نو افزود: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز اقداماتی نظیر گره گشایی موانع ترافیکی، ‌تعمیر و نگهداری گاردریل‌ها، ‌نصب تابلوهای ایمنی، ‌مرمت و نصب سرپناه، ‌خط کشی محوری، تجهیز چراغ های راهنمایی و رانندگی و ... را در قالب طرح استقبال از بهار پیش‌بینی کرده است.

یزدانی در ارتباط با اقدامات حوزه معاونت امور شهری منطقه گفت: این حوزه نیز با فعالیت خود در قالب ادارات زیباسازی، ‌فضای سبز،‌ ساماندهی، ‌مدیریت پسماند ماموریتهای گسترده ای را در زمینه شست و شو و نظافت ،‌پاکسازی و لایروبی انهار، ‌جمع‌آوری خاک و نخاله، ‌نظافت و ساماندهی غرفه‌های بازیافت، ‌رفع انواع سد معبر، ‌رسیدگی به وضعیت بوستان‌ها و فضای سبز سطح محلات، ‌بازپیرایی سرویس‌های بهداشتی ،‌رفع نقص روشنایی بوستان‌ها و .... اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترده‌ای در آستانه سال نو پیش بینی شده که در قالب بازدید از خانواده معظم شهدا و جانبازان، ‌برپایی سفره های هفت سین،‌ خدمات رسانی به نیازمندان و قشر محروم و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 15 در پاین تصریح کرد: علاوه بر اقدامات یادشده، فعالیت‌های ویژه‌ای در محلات محروم منطقه از جمله محله مطهری و خیابان قصرفیروزه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول