اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ستاد عمران شهری خلاء هماهنگی بین مدیران اجرایی را پر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: ستاد عمران شهری در بین دستگاه‌های دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی هماهنگی ایجاد می‌کند.

ستاد عمران شهری خلاء هماهنگی بین مدیران اجرایی را پر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای شهر زنجان اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی آغاز شده از سه سال پیش در استان زنجان در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد عمران شهری برای پیگیری امور پروژه‌های عمران شهری افزود: ستاد عمران شهری تقریبا با حضور اعضای شورای اداری استان زنجان تشکیل می‌شود.

استاندار زنجان مزیت مهم تشکیل ستاد عمران شهری را حذف نامه‌نگاری‌ها بین ارگان‌های دولتی ذیربط اعلام کرد و گفت: همه تصمیمات در ستاد مصوب و برای عملیاتی شدن ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به وجود یک خلاء برای ایجاد هماهنگی بین ارگان‌ها برای پیشبرد پروژ‌ه‌های عمرانی شهری تاکید کرد: ستاد عمران شهری این خلاء را پر کرده است.

رئوفی‌نژاد با یادآوری توصیه رئیس جمهور برای بهبود فضای شهرهای استان زنجان برای سفر چهارم هیئت دولت افزود: بعد از این توصیه بود که شهرداران و روسای شوراهای 19 شهر زنجان نیز به عضویت ستاد عمران شهری درآمدند.

وی با اشاره به اینکه 234 پروژه عمرانی برای شهرهای استان زنجان تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

استاندار زنجان ادامه داد: 50 درصد اعتبارات پروژه‌های عمران شهری استان زنجان توسط استانداری تامین می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی اکثر پروژه‌ها در سوم خرداد ماه سال گذشته اضافه کرد: اغلب  پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی‌ها افتتاح شده است و بقیه هم که نیاز به زمان دارند به مرور زمان به بهره برداری می‌رسند.

رئوفی‌نژاد از تشکیل ستاد عمران روستایی خبر داد و گفت: تشکیل این ستاد در راستای عدالت محوری بوده است.

وی از تعریف یک هزار و 903 پروژه برای روستاهای استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها 408 میلیارد تومان است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 55 درصد از پروژه‌های عمران روستایی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: بقیه این پروژه‌ها نیز در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی با اشاره به وجود روحیه همدلی و هماهنگی در بین مدیران استان زنجان گفت: این روحیه همدلی باید دو جانبه باشد.

رئوفی‌نژاد به وجود عدم تعامل در برخی موارد از جانب شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: این تعامل باید دو طرفه باشد تا امور راحت‌تر پیش رود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول