اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک قم:

مشاورین املاک قم سطح علمی خود را افزایش می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در قم گفت: پروانه کسب اعضای صنف مشاورین املاک در قم به دلیل دسترسی به برخی نیازهای آموزشی تنها با فراگرفتن آموزش‌های لازم تمدید می‌شود .

مشاورین املاک قم سطح علمی خود را افزایش می‌دهند

مهدی رهنما امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعال شدن کمیسیون آموزشی صنف مشاورین املاک اظهار داشت: مشاورین املاک از جمله اصنافی هستند که برای پیشبرد امور کاری در جامعه به آموزش‌های ویژه برای ارتباط موثر و استفاده از ابزارهای خاص نیاز دارند.

وی افزود: کمیسیون آموزشی صنف مشاورین املاک با همکاری مرکز آموزش بازرگانی دوره‌های آموزشی تخصصی شامل آشنایی با رایانه، اصول کاربردی و موثر، ‌مذاکرات تجاری در قراردادها،‌‌ مدیریت شکایات مشتری و ... را برای ارتقا سطح علمی این صنف برگزار می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در قم بیان کرد: شرکت در این دوره‌های آموزشی برای توانمند سازی اعضای این صنف در بازار کار تاثیر فراوانی دارد.

رهنما با اشاره به ارائه گواهی معتبر از سوی مرکز آموزش بازرگانی تصریح کرد: اعضای صنف مشاورین املاک برای تمدید پروانه کسب خود باید گواهی پایان دوره آموزشی را به اتحادیه ارائه کنند در غیر این صورت پروانه کسب آنان تمدید نخواهد شد.

وی افزود: بازرسین واحدهای صنفی با کسبه‌ای که نسبت به گرفتن پروانه کسب و یا تمدید آن اقدام نکرده‌اند به صورت جدی برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در قم هدف از برگزاری آموزش برای این صنف را بالا بردن سطح علمی دانست و گفت: امید است با برگزاری این کلاس‌های آموزشی مشاورین املاک در کار خود متخصص شوند.

رهنما با بیان اینکه هزار و 500 دفتر مشاور املاک در استان قم به ثبت رسیده است، گفت: از تعداد یاد شده هزار و 100 مورد فعال هستند.

وی وظیفه اتحادیه صنف مشاورین املاک را ساماندهی این صنف دانست و بیان کرد: اتحادیه صنف مشاورین املاک برای رسیدگی به امور و مشکلات مربوط به این صنف، نسبت به راه‌اندازی کمیسیون بازرسی و کمیسیون حل اختلاف اقدام کرده است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در قم در ادامه آموزش را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: با بالا بردن سطح علمی اصناف بسیاری از مشکلات و ناتوانی‌ها در این حوزه برطرف می‌شود.

رهنما با بیان اینکه آموزش رایانه برای اصناف یک ضرورت است، تصریح کرد: کاربری رایانه در پیشرفت کاری صنف مشاورین املاک بسیار موثر است و به همین دلیل نخستین دوره آموزش کاربری رایانه ویژه اصناف با حضور اعضای اصناف مختلف برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های گوناگون تخصصی و عمومی کاربردی دیگری چون اصول کاربردی و موثر مذاکرات تجاری در قراردادها، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت شکایات مشتری، مدیریت روابط عمومی در سال جدید و... خبر داد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک در قم، ‌اصول کاربردی زبان بدن و نحوه استفاده آن در مذاکرات، دوره‌های تخصصی حقوقی قراردادهای املاک، مدیریت بازاریابی و فروش را از جمله آموزش‌هایی عنوان کرد که در سال 91 برای بالا بردن سطح علمی اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول