اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

افزایش بهره‌وری در گرو آموزش مهارت تعاونی‌ها به نیروی کار است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: نقش نیروی انسانی و تجهیز آن به دانش و مهارت تعاونی‌ها یکی از مسیرهای بهبود بهره‌وری بوده و این امر در بالا بردن کیفیت کار موثر خواهد بود.

افزایش بهره‌وری در گرو آموزش مهارت تعاونی‌ها به نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،، حجت‌الاسلام مجید نجفی صبح امروز در جمع مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان‌ها اظهار داشت: انجام فعالیت‌های اقتصادی به صورت تعاونی موجب بالارفتن بهره‌وری و کیفیت کار می‌شود.

وی ضمن اشاره به رموز موفقیت یک مجموعه، به تشریح سیاست‌های فعالیتی حوزه در سال 1391 پرداخت و گفت: آشنایی کلی با محورهای فعالیتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بعد فرهنگی و عقیدتی، شناخت اجمالی ترفندها و مکرهای دشمنان در ابعاد فرهنگی اقتصادی در راستای ارتقا بینش و آگاهی، تبادل اندیشه و همفکری، ایجاد تعامل و تعاون و ارتباط بیشتر و همدلی در راستای کیفی کردن فعالیت‌ها در سال جهاداقتصادی از اهداف این هم‌اندیشی است.

نجفی با اشاره به اینکه گروه‌های اقتصادی در جوامع به خصوص در شکل تعاونی یکی از بهترین شکل‌های خدمت به مردم محروم روستایی هستند، ادامه داد: انجام فعالیت‌های اقتصادی به صورت تعاونی، موجب بالارفتن بهره‌وری و کیفیت کار که مورد تاکید دین مقدس اسلام است،خواهد شد.

وی، همچنین تعاونی را موجب افزایش کارآرایی نیروی کار دانست و افزود: همه این امور آثار مثبت و سودمندی برای جامعه روستایی در پی داشته و در راستای بالا بردن نقش نیروی انسانی و تجهیز آن به دانش و مهارت تعاونی‌ها یکی از مسیرهای بهبود بهره‌وری بوده و این امر در بالا بردن کیفیت کار موثر خواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان تهاجم نرم‌افزاری دشمن برای نفوذ در جامعه دینی کشور را یکی از پارامترهای استکبار و صهیونیست جهانی در مبارزه با مسلمانان یاد کرده و به اهداف شوم این قدرت‌ها در گمراهی جوامع اسلامی به خصوص جامعه و اجتماع شیعی اشاره کرده و اظهار داشت: اگر با فرامین دینی و اسلامی خود به شکل امروزی و مدرن برای مقابله با آنان خود را مجهز نکنیم، خیلی زودتر و سریع‌تر آسیب خواهیم دید.

نجفی، به بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرده و افزود: ایشان در تمام سخنرانی‌ها و رهنمودهای خویش از تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و به خصوص جنگ نرم استکبار و ایادی آن با مردم بزرگ ایران آگاه کرده و لطماتی که در غفلت از این مسیر متوجه کشور و اسلام خواهد شد مردم را هشدار می‌دهند.

عبدالله محمدفام مدیر سازمان تعاون روستایی استان نیز در این هم‌اندیشی گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و موفقیت‌های سازمان را تشریح کرده و در ادامه جلسه هر یک از شرکت‌کنندگان فراخور مسئولیت خود و دستور جلسه به بحث و گفت‌وگو پرداختند و پس از شنیدن اظهارات، نتایج جمع‌بندی و مواردی نیز مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول