اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 11 پروژه صنعتی

قطار خدمت روی ریل پیشرفت کردستان/ کردستانی‌ها شایسته خالصانه‌ترین خدمات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: قطار خدمت که نشأت گرفته از تلاش‌های بی‌وقفه دولت خدمتگزار است روی ریل پیشرفت به سمت آینده‌ای بهتر برای مردم کردستان قرار گرفته است.

قطار خدمت روی ریل پیشرفت کردستان/ کردستانی‌ها شایسته خالصانه‌ترین خدمات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی دوشنبه‌ شب در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سنندج برگزار شد اظهار داشت: کردستانی‌ها مردمی آگاه و هوشیار بوده که در هر برهه امتحان خود را پس داده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور مردم این استان در تمام صحنه‌ها نشان از ژرفای عمق خاص این منطقه به ولایت است که در مجاهدت‌های بی‌نظیر در عرصه‌های ایثار و شهادت و استقامت بی‌بدیل در تبعیت از ولایت شهره عام و خاص هستند.

وی ادامه داد: تقدیم هزاران شهید و جانباز در راه دفاع از کیان اسلامی و استقبال پرشور تاریخی از مقام معظم رهبری شاهد صادقی بر این مدعا است.

استاندار کردستان گفت: مردمانی که همواره با حضور عملی در عرصه‌های جهادگرانه کار و ابتکار وهمت و تلاش از یک‌سو و از سوی دیگر با حفظ وحدت ملی و داشتن بصیرت عمیق یار و یاور انقلاب و نظام بودند شایسته عالی‌ترین و خالصانه‌ترین خدمات هستند.

شهبازی عنوان کرد: امروز با توجه به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند مدیران و مسئولانی خدمت‌گزار است که با نشان دادن اقتدار کشورمان بیش از گذشته به جهانیان در راه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ثابت قدم باشند.

وی بیان داشت: امروز با تلاش شبانه‌روزی همه خدمت‌گزاران و حمایت‌های بی‌‌دریغ هیئت دولت زمینه توسعه همه‌جانبه و پایداری در کردستان فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: با افتخار بیان می‌کنیم که قطار خدمت که نشأت گرفته از تلاش‌های بی‌وقفه دولت خدمتگزار است روی ریل پیشرفت به سمت آینده‌ای بهتر برای مردم کردستان قرار گرفته است.

استاندار کردستان افزود: در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و دامپروری، شیلات، ساخت سدهای بزرگ و عظیم، مهار آب‌ها اقدامات بسیار ارزشمندی در استان صورت گرفته و در زمینه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی این استان گام‌های مثمرثمری برداشته شده است.

وی به طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر شاهد راه‌اندازی، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 11 پروژه صنعتی، معدنی و طرح‌های عظیمی توسط معاون اول رئیس جمهور خواهیم بود.

وی ادامه داد: واگذاری 8 هزار و 687 واحد مسکن مهر در سطح استان، آبگیری سدهای آزاد و سورال و شبکه آبیاری سد سورال، کلنگ‌زنی سدهای امیرآباد و رمشت، بهره‌برداری از 235 کیلومتر جاده بین شهری و روستایی، خودروسازی در سنندج و بیجار، کارخانه سیمان سقز و مریوان از جمله طرح‌های افتتاح شده و قابل بهره‌برداری در سفر معاون اول رئیس جمهور بوده و خواهد بود.

استاندار کردستان بیان داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها باعث رشد و شکوفایی و توسعه همه‌جانبه استان و هم‌چنین بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول