اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از شش سال انجام شد

بهره‎مندی 95 درصد روستاییان گلستان از راه آسفالته

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در کمتر از شش سال و در طول خدمت دولت‎های نهم و دهم، 95 درصد روستائیان استان از راه آسفالته بهره‌مند شده‌اند.

بهره‎مندی 95 درصد روستاییان گلستان از راه آسفالته

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، محمدتقی جوان‎شورابی در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرکل و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گلستان اظهار داشت: اکنون بیش از یک‌هزار و 100 کیلومتر از راه‎های روستایی استان آسفالت هستند.

وی تصریح کرد: برتری شش سال متوالی در جشنواره شهید رجایی گلستان، حضور به موقع در حوادث غیرمترقبه و ایمن‌سازی و توسعه راه‎های استان با استفاده از فناوری‎های جدید بخشی دیگر از موفقیت‎های حوزه راه و ترابری استان است.

جوان‎شورابی گفت: بازسازی 18 کیلومتر از محور ارتباطی آزادشهر به شاهرود ظرف 45 روز که به طور کامل تخریب شده بود از اقدامات دیگر راه و ترابری استان بوده که مورد تشویق رئیس جمهوری نیز قرار گرفت.

مدیرکل و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گلستان افزود: استان گلستان در بخش مسکن نیز رشد چشمگیری داشته به طوریکه در تامین مسکن شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت جزو استان‎های برتر کشور است.

وی از کارکنان بخش مسکن استان درخواست کرد که مانند گذشته تلاش کنند تا شایستگی خود را ابراز کنند.

جوان‎شورابی همچنین از اعتماد وزیر راه و شهرسازی، استاندار و معاونین وی به ویژه معاون عمرانی استانداری و زحمات مدیریت سابق مسکن و شهرسازی استان در طول انتصاب این سمت قدردانی کرد و اذعان داشت: حمایت‎های مسئولان ارشد استان و تامین امکانات مورد نظر این بخش به خصوص در مواقع بحران با هماهنگی ارگان‎های دیگر، سبب رفع خستگی ناشی از کار و افزایش احساس مسئولیت مدیریت و کارکنان این بخش شده است.

مدیرکل و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گلستان همچنین از حسن توجه و قدردانی رئیس سازمان راهداری کشور به دلیل تلاش‎ها و خدمات ارزنده نیروها و عوامل راهداری استان برای بازگشایی محورهای ارتباطی در کمترین زمان و عملیات راهداری در بارش‎های اخیر سپاسگزاری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان دومین مدیرکل حوزه وزارت راه و شهرسازی است که پس از ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی منصوب شده و به قائم مقامی وزیر راه و شهرسازی نائل آمده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول