اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرلشکر جعفری در گفت‌وگو با فارس:

توان و اقتدار نظامی و عملیاتی کشور در نقطه اوج قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان و اقتدار نظامی کشور در اوج قرار دارد و برای مقابله با هرگونه تهدید در آمادگی کامل هستیم.

توان و اقتدار نظامی و عملیاتی کشور در نقطه اوج قرار دارد

سرلشکر عزیز جعفری امروز در حاشیه برگزاری مرحله سوم مانور والفجر در کویر مرکزی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با تاکید بر اینکه برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده‌ایم، اظهار داشت: توان و اقتدار نظامی کشور در روزهای اوج خود قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه آمادگی نیروهای زمینی سپاه و گردان‌های امام حسین (ع) بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: عظمت و اقتدار نیروهای مسلح کشور عامل بازدارنده‌ای برای تهاجم‌ها و تهدیدهای اخیر دشمن است.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: برای هرگونه تهدیدی هرچند که احتمال آن کم باشد، آمادگی کامل برای مقابله وجود دارد.

وی یادآور شد: به هر حال تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب و مخالفت با استکبار منتفی نیست و باید این آمادگی‌ها ایجاد شود و بتوانیم پاسخ محکمی برای هر تهدیدی داشته باشیم.

سرلشکر جعفری ادامه داد: در شرایط فعلی که تهدیدهای دشمن به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و نفتی گسترش پیدا کرده است، باید آمادگی‌های نظامی وجود داشته باشد که با نمایش خوب نیروها در رزمایش‌ها، این مهم تحقق یافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این رزمایش به دنبال تهدیدها و تجاوزهای کشور آمریکا به ویژه در زمینه تجاوز به کشورهای همسایه و منطقه صورت گرفته که برای جلوگیری از این تجاوزها همه آموزش‌ها ارائه و همه تجربه‌ها بازخوانی شده است.

سرلشکر جعفری در زمینه تربیت نیروهای جوان و استفاده از آنها در این رزمایش خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی این رزمایش انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل جوان و تلفیق آن با تجربیات نیروهای جوان بسیجی است.

وی با اشاره به تعامل نیروهای سه‌گانه مسلح کشور عنوان کرد: این نیروها مجهز به توان فکری، تجهیزات و امکانات هستند و با فکر و خلاقیت توان نظامی ایران را به اوج رسانیده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: نیروهای جوان، مومن، انقلابی و شجاع سرمایه‌های اصلی نیروهای سه‌گانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: وقتی این توانمندی‌ها با هم تجمیع شود، موفقیت‌های بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت و این تنها ویژگی است که هیچ‌یک از کشورهای دنیا ندارند.

به گزارش فارس، سومین مرحله رزمایش بزرگ والفجر در منطقه عمومی و کویری یزد امروز با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا با حضور مسئولان سپاه و بسیج کشور و استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول