اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا کلید می‌خورد

اشتغالزایی 4500 کردستانی

خبرگزاری فارس: کارخانه خودروسازی سایپای بیجار فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور با اعتبار 400 میلیاردی و زمینه اشتغالزایی چهار هزار و 500 کردستانی کلنگ‌زنی می‌شود.

اشتغالزایی 4500 کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نماینده کارخانه سایپا و مدیر اجرای پروژه احداث کارخانه سایپای بیجار عصر امروز در چهاردهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار، اظهار کرد: کارخانه خودروسازی سایپای بیجار در کمتر از 3 سال به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

سید داود حسینی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی این کارخانه در ورودی این شهرستان خبر داد و افزود: کارخانه خودروسازی بیجار با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای بیش از چهار هزار و 500 احداث می‌شود.

به گفته وی این پروژه که در زمینه تولید خودرو فعال خواهد بود در کمتر از 3 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه از تلاش مسئولان برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در منطقه قدردانی کرد و گفت: ملت شریف ایران با حضور پرشور و کم‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام علی مرادی در ادامه افزود: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات جاری مجلس شورای اسلامی وحدت و همبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت می‌کنند.

به گفته وی مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند  ضمن خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان بار دیگر حمایت قاطع مردم از نظام اسلامی و انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

وی از حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان ارزشمندترین فرهنگ عمومی و بلوغ فرهنگی اجتماعی ملت ایران نام برد و گفت: انتخابات ایران در راستای شایسته‌سالاری و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود برگزار می‌شود و بدون شک یکی از سرنوشت‌سازت رین انتخابات و آزمایشات در انتظار ملت هوشیار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول