اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ستاد تسهیلات شهر اصفهان:

نوروز 91 تحویل محل اسکان در واحد صنفی و ستاد تسهیلات انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ستاد تسهیلات شهر اصفهان گفت: در راستای کنترل و برخورد با کلید به دست‌ها در نوروز 91، تحویل محل اسکان مسافران نوروزی در واحد صنفی و نیز ستادهای تسهیلات سفر انجام می‌شود.

نوروز 91 تحویل محل اسکان در واحد صنفی و ستاد تسهیلات انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد‌رضا مرادی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته اسکان و پذیرایی  تسهیلات سفرهای نوروزی 91، با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از دو ماه پیش کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد ستاد سفرهای نوروزی کاهش چادر خوابی و در نهایت حذف چادر خوابی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 34 درصد کاهش چادر خوابی داشته‌ایم، افزود: امسال بیشتر خدمات سال گذشته به اضافه رفع پاره‌ای از مشکلات و کمبودها را در این راستا مد نظر قرار داده و رفع کرده‌ایم.

مسئول کمیته ستاد تسهیلات شهر اصفهان تصریح کرد: اولویت این ستاد در درجه نخست تکمیل هتل‌ها و مهمانپذیرها است.

وی ادامه داد: سال گذشته سه ستاد هدایت اسکان در حداقل ورودی شهر گذاشته‌ایم که بسیار مورد استقبال واقع و از تجمع مسافران در مرکز شهر جلوگیری کرد.

مرادی اضافه کرد: امسال ستاد هدایت را در شاهین شهر، ورودی خیابان امام خمینی (ره)، روبروی دانشگاه، نزدیک پل راه آهن، ورودی بهارستان، سه راه ملک شهر، پل چمران و ترمینال کاوه را در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان داشت: امسال همانند سال گذشته در محوطه اداری امیر کبیر اسکان مسافر را حذف و چادر خوابی در پارک استقلال را کاهش و اسکان در باغ غدیر، باغ فدک و قلمستان فعال می‌شود.

مسئول کمیته ستاد تسهیلات شهر اصفهان با تاکید به اینکه مکان‌های مسقف را شناسایی کرده‌ایم، افزود: 25 ورزشگاه در مناطق 14گانه را شناسایی کرده و نیز ظرفیت یابی 14 مکان متبرکه انجام شده با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان انجام شده است.

وی از اقدامات ویژه این ستاد در نوروز 91 را کنترل بیشتر کلید به دست‌ها دانست و گفت: با اتحادیه‌های املاک هماهنگی شده است که امسال در راستای کنترل بیشتر کلید به دست‌ها، مشاوران املاک در واحد صنفی خود یا در ستادها مستقر شوند تا سوء استفاده از این صنف کاهش و افراد کلید به دست کنار خیابان جمع شوند.

مرادی بیان داشت: مراکز نظامی نیز مراکز مسقف بسیاری دارد که پیشنهاد می‌شود با توجه به محدودیت‌های نظامی امکان استقرار برای نیروی‌های نظامی متقاضی مسافر مراجعه کننده فراهم شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول