اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران خبر داد

تصویب بودجه 170 میلیارد تومانی برای درمان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از تصویب بودجه 170 میلیارد تومانی برای درمان در مازندران خبر داد.

تصویب بودجه 170 میلیارد تومانی برای درمان در مازندران

محمد خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه امروزه نیمی از جمعیت کشور به برکت این انقلاب بیمه شدند، بیان داشت: 8 میلیون و 600 هزار نفر از بیمه‌شدگان در 9 ماهه اخیر در حوزه درمان غیرمستقیم در بخش سرپایی و بستری به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی مراجعه کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: در حوزه درمان مستقیم با 14 مرکز بهداشتی درمانی و پنج بیمارستان در 9 ماهه گذشته حدود 4 میلیون نفر مراجعه‌کننده به این مراکز درمانی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 170 میلیارد تومان اعتبارات برای درمان تامین اجتماعی در استان مازندران در سال در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: از این مبلغ، 120 میلیارد تومان مربوط به درمان مستقیم و 50 میلیارد تومان در درمان غیرمستقیم بوده است.

خورشیدی با اعلام اینکه سال جاری 300 میلیون تومان اعتبار در قالب خرید تجهیزات پزشکی در بخش‌های مختلف حوزه درمان هزینه کرده‌ایم، گفت: در حوزه درمان مستقیم حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید دارو پرداخت شده است.

وی بیان داشت: در 9 ماه گذشته، 2 میلیارد تومان برای خرید لوازم مصرفی پزشکی بیمه‌شدگان اختصاص داده شد.

این مسئول با بیان اینکه 22 هزار بیمار در 9 ماه گذشته در مراکز درمانی استان بستری شدند، گفت: 80 درصد بستری‌شدگان تحت عمل جراحی پزشکان متخصص قرار گرفتند.

خورشیدی از پروژه‌های جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) و پلی کلینیک تنکابن به عنوان پروژه‌های دردست اجرای درمان تامین اجتماعی نام برد و تصریح کرد: بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) 70 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه پلی کلینیک تنکابن 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از طرح دورکاری در دفتر اسناد پزشکی مدیریت تأمین اجتماعی استان خبر داد و متذکر شد: هم‌اکنون 50 درصد کارکنان این سازمان بدون حضور در محل کار در منزل به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند که استان مازندران جزء دومین استانی است که این طرح را اجرایی کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول