اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزارت کشور سوریه:

14 میلیون سوری می‌توانند در همه‌پرسی قانون اساسی جدید شرکت کنند

خبرگزاری فارس: وزارت کشور سوریه اعلام کرد که 14 میلیون 600 هزار سوری می‌توانند در همه‌پرسی قانون اساسی جدید این کشور شرکت کنند.

14 میلیون سوری می‌توانند در همه‌پرسی قانون اساسی جدید شرکت کنند

به گزارش فارس، سرتیپ حسن جلالی معاون وزیر کشور سوریه اعلام کرد که شهروندانی که می‌توانند در همه‌پرسی قانون اساسی جدید این کشور اعلام کنندف 14 میلیون ۶۰۰ هزار نفر هستند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تعداد مراکز اختصاص داده شده برای رای‌گیری از مردم، ۱۳ هزار ۸۳۵ مرکز است که شامل مراکزی در مرز و فرودگاه‌ها نیز می‌شود.

جلالی اعلام کرد که همه مقدمات فراهم شده است و اکنون تجهیزات و وسایل لازم برای برگزاری همه‌پرسی در حال اعزام به شهرستان‌ها است.

قرار است همه‌پرسی قانون اساسی سوریه، 26 فوریه (۷ اسفند) در سراسر سوریه برگزار شود که بر اساس قانون تصویب شده، انتخابات پارلمانی نیز حداکثر سه ماه بعد برگزار خواهد شد

این مسئول سوری تاکید کرد که نظارت بر رای‌گیری در این همه‌پرسی بر عهده کمیته نظارت مرکزی به ریاست وزیر کشور و دو معاون اوست که روند کلی همه‌پرسی را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول