اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

ایران از برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید در سوریه استقبال کرد

خبرگزاری فارس: معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از تصمیم سوریه برای برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید در تاریخ هفتم اسفند، این اقدام را گام اساسی و جدی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی برشمرد.

ایران از برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید در سوریه استقبال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از تصمیم سوریه برای برگزاری همه پرسی قانون اساسی جدید در تاریخ هفتم اسفند، این اقدام را گام اساسی و جدی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی توصیف کرد.

وی با اشاره به استقبال غرب و کشورهای عربی از اصلاحات جزیی در یمن و بحرین، ابراز امیدواری کرد که اتحادیه عرب، اروپا و سازمان ملل از این گام مهم دولت سوریه که تحول اساسی در روند اصلاحات محسوب می شود، حمایت کند و با فراهم کردن زمینه برگزاری هرچه باشکوهتر این رفراندوم در جهت بازگشت ثبات و آرامش به سوریه، دولت و ملت این کشور را یاری کند.

معاون وزیر خارجه همچنین ابراز امیدواری کرد که اتحادیه عرب با درک شرایط خطیر سوریه در نشست ها و تصمیم گیری های خود به رسالت مهم خویش مبنی بر ممانعت از مداخله خارجی در این کشور عمل کند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول