اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی خبر داد

استقبال دانشجویان از دوره‌های آموزشی تجاری در قم

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تجاری به دلیل کاربردی بودن در بازار کار،‌ مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

استقبال دانشجویان از دوره‌های آموزشی تجاری در قم

زهرا شادنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به استقبال دیگر استان‌ها از دوره‌های آموزشی مرکز آموزش بازرگانی استان قم بیان کرد: برخی حرفه‌آموزان از شهرهایی چون اصفهان و ساوه به قم آمده و در این کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند که نشان‌دهنده نقاط قوت این مرکز میان دیگر استان‌هاست.

وی افزود: مرکز آموزش بازرگانی همواره تلاش کرده است دوره‌های آموزشی برگزار کند که برای مخاطبان خاص ‌و عام خود کاربردی بوده و در پایان دوره به نتایج قابل ملاحظه‌ای دست یابند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تجاری افزود: دانشجویان به دلیل اینکه دروس تحصیلی آنان بیشتر تئوری است و نمی‌توانند دانش خود را در ابزار کار، ‌کاربردی کنند از برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز آموزش بازرگانی استقبال شایانی می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در ارتباط با مدیریت، ‌تجارت و بازاریابی است در کارگاه‌های آموزشی به دلیل سهولت در ورود به بازار کار بسیار موثر به شمار می‌رود.

شادنوش تصریح کرد: علاوه بر دوره‌های آموزش تجاری،‌ دوره‌های آموزش زبان انگلیسی بازرگانی برای تجار برگزار می‌شود که تمام دوره‌های آموزشی گوناگون اعم از صادرات،‌ واردات و ... را در دو بخش مقدماتی و پیشرفته با زبان بین‌الملل دوره می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: برخی دوره‌های آموزشی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی برای صاحبان صنایع و شرکت‌های وارداتی،‌ صادراتی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم با اشاره به برنامه‌های آموزشی تدوین شده برای سال جدید تصریح کرد: برخی دوره‌های آموزشی به دلیل درخواست‌های فراوان دوباره برگزار می‌شود و همچنین تدوین چندین دوره جدید در تقویم آموزشی پیش بینی شده است که بیشترین مخاطبان آن را صاحبان صنایع تشکیل می‌دهند.

وی از برگزاری دوره تجارت الکترونیک و املاک در سال 91 خبر داد و گفت: زمان آموزش این کارگاه آموزشی 33 ساعت است، حرفه‌آموزان با مفاهیم پایه و اطلاعات،‌ نرم‌افزار آفیس،‌ تجارت الکترونیکی که شامل مفاهیم تجارت الکترونیک، ‌بانکداری الکترونیک، تلفن بانک، ساختن ‌ایمیل و استفاده از آن،‌ اینترنت بانک و... است، آشنایی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول