اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جلوگیری از ورود کولاک و برف به جاده

دیواره چوبی جنب جاده‏های منطقه گدوک نصب می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: از پروژه‏های تصویب شده در سفر استاندار تهران به فیروزکوه، نصب دیواره چوبی جنب جاده‏های منطقه گدوک برای جلوگیری از ورود کولاک و برف به جاده است که اجرایی می‏شود.

دیواره چوبی جنب جاده‏های منطقه گدوک نصب می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمدرضا محمودی در مراسم بهره‏برداری از پروژه‏های عمرانی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در طول سال پروژه‏های زیادی در ایران اسلامی و به برکت این نظام مقدس مورد بهره‏برداری قرار می‏گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در طول سال به طور کلی پروژه‏های عمرانی زیادی در شهرستان فیروزکوه بهره‏برداری می‏شود.

معاون امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: ملت ایران با حضور حماسی و عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که در شناسایی و انتخاب مسیر حق هوشیار هستند.

محمودی تاکید کرد: عملکردهای دولت در برابر این حضور گسترده و هوشیاری مردم بسیار کم است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: دولت باید همواره کمربند همت خود را ببندد و آماده خدمات‏دهی به مردم باشد و جای جای کشور را به گلستان و آبادی‏های سراسر پیشرفت تبدیل کند.

محمودی افزود: از جمله پروژه‏های عمرانی تصویب شده در سفر قبلی استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه نصب دیواره چوبی جنب جاده‏های منطقه گدوک برای جلوگیری از ورود کولاک، بوران و برف به جاده است و با مکاتباتی که با راهداری انجام شده این پروژه اجرایی می‏شود.

* ایجاد دوربرگردان جلوی بیمارستان امام (ره) فیروزکوه

وی تصریح کرد: در زمینه ایجاد دوربرگردان جلوی بیمارستان امام‌خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه مطالعات و کارشناسی‏های لازم برای تعیین محل دوربرگردان توسط مشاوران انجام شده است.

محمودی اضافه کرد: با توجه به تداخل حریم شهری با پروژه‏ ایجاد دوربرگردان جلوی بیمارستان امام‌خمینی (ره)، پیگیری‏ها در حال انجام است که این پروژه جزو محدوده شهری شود تا شهرداری بتواند طرح‏های خود از جمله ایجاد بلوار و میدان را اجرایی کند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به مناسب نبودن فضای فعلی شهرداری فیروزکوه و بلااستفاده بودن ساختمان محیط زیست، از سوی استانداری تهران تصویب شد که شهرداری در ساختمان محیط زیست مستقر شود تا ارائه خدمات توسط شهرداری به مردم در فضای بیشتر و در خور شأن مردم انجام شود.

محمودی ادامه داد: دوبانده شدن محور فیروزکوه ـ تهران یکی از دستاوردها و پروژه‏های عظیم اداره راه و ترابری است که به پشتوانه انقلاب و در راستای تسریع در تردد و کنترل راحت‏تر خودروهای عبوری و ترانزیتی از این مسیر اجرایی شده است.

* کاهش تصادفات با عریض‏تر شدن محور فیروزکوه - تهران

معاون امور عمرانی استاندار تهران افزود: عریض‏تر کردن این محور و استانداردسازی‏ نقاط حادثه‏خیز از جمله پیچ‏ها و شیب‏ها توانسته میزان حوادث و تصادفات را کاهش دهد که در حال حاضر تردد به راحتی در آن انجام می‏شود.

محمودی بیان کرد: همچنین در مواقع بحرانی و برفی عملیات امدادی و پاکسازی انجام می‏شود و نیروهای ستاد بحران به طور شبانه‏روزی آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‏کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول