اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم الاجراست

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم‌الاجرا است و هر نیروی شرکتی که هنوز تبدیل وضعیت نشده تخلفات سازمان خود را به استانداری اطلاع دهد.

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی لازم الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خوزستان سیدکریم حسینی اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید تمام دستگاه‌ها موظفند با کارکنان شرکتی شامل کارکنان دیپلم، دارای سابقه یکبار پرداخت بیمه مستمر و همکاری در دستگاه مربوطه و کارکنان مشغول در فعالیت‌های خدماتی و پشتیبانی، قرارداد مستقیم منعقد کنند.

وی افزود: همچنین ذی‌حسابان دستگاه‌ها نمی‌توانند هیچ‌گونه قرارداد پیمانکاری نیروی انسانی به جز برای امور حجمی منعقد کنند؛ در فعالیت‌های حجمی دستگاه حق بیمه‌ای برای کارکنان پرداخت نمی‌کنند و این نیروها به صورت مستمر با دستگاه‌ها همکاری ندارند.

حسینی در زمینه وضعیت اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های استان، گفت: دستگاه‌ها در حال ارائه آمار و وضعیت این نیروها هستند و استانداری نیز در حال بررسی روند انعقاد قرارداد این نیروها و فعالیت دستگاه‌ها است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: مصوبه تبدیل وضعیت به معاونان اداری و مالی و پشتیبانی ادارت و دستگاه‌ها ابلاغ شده و به تمام ابهامات دستگاه‌ها در زمینه مصوبه جدید پاسخ داده شده است؛ بنابراین دستگاه‌ها موظفند که این مصوبه را اجرا کنند.

وی با بیان این‌که حدود هفت هزار نیروی شرکتی و پیمانکاری در سطح دستگاه‌های استان فعالیت می‌کنند، گفت: البته نیروهای شرکتی و پیمانکاری شرکت‌هایی همچون نفت و حفاری که به صورت منطقه‌ای و کشوری فعالیت می‌کنند اما در استان مستقر هستند در این آمار نیامده است.

حسینی همچنین از پیگیری سهمیه استخدامی جدیدی برای تمام ادارات دولتی استان خبر داد و تاکید کرد: تا چند روز دیگر این سهمیه مشخص و اعلام می‌شود. همچنین نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان شادگان که برای استخدام 140 نفر برگزار شده است،‌ به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول