اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن تکلیف 60 دانش‌آموز زرندی برگزار شد

خبرگزاری فارس: در فضایی آکنده از معنویت مراسم جشن تکلیف 60 نفر دانش‌آموز دختر پایه سوم‌ دبستان شاهد زرند ‌در نمازخانه این مجتمع با حضور دبیران، اولیای دانش‌آموزان ‌و دانش‌آموزان تمام مقاطع برگزار شد.

جشن تکلیف 60 دانش‌آموز زرندی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند در فضایی آکنده از معنویت مراسم جشن تکلیف 60 نفر دانش‌آموز دختر پایه سوم‌ دبستان شاهد زرند ‌در نمازخانه این مجتمع با حضور دبیران، اولیای دانش‌آموزان ‌و دانش‌آموزان تمام مقاطع پیش از ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد راستگو مدرس حوزه علمیه ‌در این آیین پیرامون‌ اهمیت برپایی نماز و عبادت خداوند اظهار داشت: هر فردی برای اینکه بتواند با خداوند گفت‌وگو و راز و نیاز کند، باید‌ به نماز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ‌دانش‌آموزان را به خواندن نماز اول وقت توصیه کرد و افزود: نماز موجب آرامش دل انسان‌ها و دوری از کارهای زشت و رو آوردن به صراط مستقیم را تقویت می‌کند.

راستگو خاطر‌نشان کرد: باید خانواده‌ها نسبت به اجرایی کردن فرایض دینی و مذهبی فرزندان خودشان را آشنا‌ کنند. 

به گزارش فارس، این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوعی از قبیل ‌حمل قرآن‌، سرود‌، دکلمه‌، نمایش و ... اقامه نماز و اهدای هدایایی به دانش‌آموزان انجام شد.

مطهر‌السادات تهامی مدیر این آموزشگاه اظهار داشت: هم اکنون حدود 300 دانش‌آموز پایه ابتدایی در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

وی تزئین و آماده‌سازی نمازخانه به منظور برپایی این جشن، دعوت از اولیای دانش‌آموزان دختر پایه سوم، تهیه و تدارک جوایز مناسب برای تشویق دانش‌آموزان و اجرای سرود و شعر توسط دانش‌آموزان دختر پایه سوم در مورد اهمیت و برپایی نماز‌ از جمله فعالیت‌های صورت گرفته این مراسم عنوان کرد.

‌در پایان دانش‌آموزان مکلف نخستین نماز واجب خود را به جماعت اقامه کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول