اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر مالزی در ایران:

ایران واقعی را گردشگران خارجی به جهان معرفی خواهند کرد

خبرگزاری فارس: سفیر مالزی در ایران گفت: با وجود تلاش غربی‌ها برای تخریب چهره ایران در افکار عمومی جهان ایران با ظرفیت‌های بالای گردشگری و فرهنگ خوب و گردشگرپذیری که دارد توسط گردشگران خارجی که چهره واقعی و زیبای آن را می‌بینند، به جهان معرفی خواهد شد.

ایران واقعی را گردشگران خارجی به جهان معرفی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدصادق گانی صبح امروز در نشست با رئیس سازمان میراث فرهنگی استان افزود: کشور ما با توجه به مراودات خوبی که با ایران داشته هرگز تحت تاثیر تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه این کشور قرار نگرفته است.

وی گردشگری را مقوله‌ای فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: ایران می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در زمینه گردشگری دارد بر تصویرهای منفی که رسانه‌ها علیه آن ساخته‌اند غلبه کند.

گانی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباطات دو جانبه ایران با مالزی و برونئی به عنوان کشورهایی مسلمان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های هنری و صنایع دستی مشترک می‌تواند به توسعه این روابط کمک کند.

وی اضافه کرد: تبریز و آذربایجان‌شرقی می‌توانند قطب خوبی برای رشد این ارتباطات دو جانبه از طریق جشنواره‌های گردشگری و فرهنگی باشند.

سفرای کشورهای مالزی و برونئی در سفری سه روزه به آذربایجان‌شرقی، از موزه آذربایجان و مسجد کبود بازدید کرده و دیداری به منظور عقد تفاهم‌نامه‌های دو جانبه با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان داشتند.

این سفرا طی روزهای آینده از سایر آثار شاخص تاریخی استان نظیر روستای کندوان و بازار جهانی تبریز نیز بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول