اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته خبر داد

ارائه 600 مقاله به کنگره ملی لبنیات

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته از ارائه 600 مقاله به دبیرخانه این کنگره ملی خبر داد.

ارائه 600 مقاله به کنگره ملی لبنیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر فرج الله ادیب هاشمی امروز در نخستین کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته در قم برگزار شد، اظهار کرد: این صنعت با سلامت تک تک افراد جامعه ‌ارتباط‌ مستقیمی دارد، به طوری که می‌توان گفت حتی بازدهی فکری و بدنی انسان‌ها بستگی کامل با دریافت مواد لبنی، پروتئینی و گوشت دارد.

وی با اشاره به اینکه بی تردید کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته فرصت مغتنمی را فراهم می‌آورد تا محلی برای تبادل اطلاعات و یافته‌های تازه علمی پیرامون این حوزه ایجاد شود، تصریح کرد: بنابر تصمیم ستاد برگزاری کنگره و در راستای ارائه هرچه دقیق‌تر مطالب مربوط به موضوعات کنگره تصمیم بر آن شد که چندین همکار برگزیده کشوری دعوت شوند تا مطالب تخصصی خود را به حضار ارائه دهند.

دبیر علمی کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته با تاکید بر اینکه به این کنگره 600 مقاله ارائه شده است، خاطرنشان کرد: داوران از این میان 32 مقاله را به صورت سخنرانی و 530 را مقاله به صورت پوستر انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول