اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/نشست تبیین مواضع جبهه پایداری در سمنان-6

سقای بی‌ریا: مسیر انتخابات مجلس نهم تقدیر الهی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام چالش‏هایی که بر آن مترتب است، جزو تقدیر الهی محسوب می‏شود.

سقای بی‌ریا: مسیر انتخابات مجلس نهم تقدیر الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا پیش از ظهر امروز در نشست تبیین مواضع جبهه پایداری در استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور حسن حمیدزاده، دیگر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد صاحب‏الامر (عج) سمنان برگزار شد، در جمع شماری از نمایندگان قشرهای مختلف همکار در ستاد جبهه پایداری در سمنان و سایر شهرستان‏های استان، اظهار کرد: بعد از اصل دین، پیامبر خدا، قرآن و اهل بیت (ع) در زمان معاصر نعمتی بالاتر از وجود امام راحل که هنوز انفاس قدسی و افکار بلند آن عزیز سفر کرده روشنگر راه ماست، وجود ندارد.

وی افزود: پس از رحلت حضرت امام، مقام معظم رهبری سکان هدایت کشور را به دست گرفتند و امروز هر چه می‏گذرد ملت ایران تجلیات وجودی این بزرگوار را بهتر لمس می‏کند و به عظمت وجودی ایشان بیشتر پی می‏بریم.

* رهبری 2 جنگ بزرگ را از سر ملت ایران رد کردند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان کرد: هر چه بیشتر از زمان انقلاب می‏گذرد، به عمق فکر و خلوص حضرت امام راحل در درگاه الهی و عمل به اسلام حقیقی و شخصیت والای ایشان بیشتر واقف می‏شویم.

سقای‏بی‌ریا ادامه داد: آیت‏الله مصباح یزدی می‏فرمایند که متجاوز از 40 سال بوده که با رهبر انقلاب آشنا هستم؛ ولی امروز تازه می‏فهمم که هنوز به ژرفا و عمق وجودی ایشان آگاه نشده‏ام.

وی با بیان اینکه ولی امر مسلمین جهان با نظر صائب خود دو جنگ بزرگ را از سر ملت ایران رد کردند، بیان داشت: نزدیک بود برخی از مسئولان القا کنند که در برهه کنونی در شرایط "شعب ابی‏طالب" هستیم و باید کوتاه بیاییم؛ اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با فهم دقیق و درک بی‏نظیر خود فرمودند که امروز در "موقعیت بدر و خیبر" قرار داریم.

* رهبری سیلی محکمی به استکبار زدند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اضافه کرد: رهبر انقلاب در نماز جمعه 14 بهمن ماه امسال سیلی محکمی به استکبار زدند و کسانی که در آن روز در نماز جمعه حضور داشتند، اذعان دارند که چه شور و شعفی همه محیط را در بر گرفته بود.

سقای‏بی‌ریا گفت: فقط 500 هزار نفر از طریق خطوط مترو به سمت میعادگاه نماز جمعه رفته بودند و همین تعداد نیز با اتوبوس‏ها و معادل همین یا شاید هم بیشتر از شهرستان‏ها برای حضور در نماز جمعه 14 بهمن به تهران آمده بودند و در مجموع برآورد شده است که حدود 2 میلیون نفر در آیین نماز جمعه این روز شرکت داشتند و میلیون‏ها نفر نیز از طریق گیرنده‏های خود مراسم را نظاره‏گر بودند.

وی افزود: در آن روز شمار زیادی از مردم هنگام سخنرانی رهبری از هیجان در مصلا ایستاده بودند و با تمام وجودشان پس از سخنان معظم‏له تکبیر می‏گفتند و همه میخ‏کوب شده بودند و سخنان رهبر انقلاب را گوش می‏کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: آن روز به همه احساس عظمت، عزت و معنا دست داد که ما که و چه هستیم و در چه جایگاهی قرار داشته و چه رهبر بزرگ و فرزانه‏ای داریم و از چه میزان قدرت برخورداریم که رهبر ما اینگونه سیلی به گوش آمریکا، اروپا و هر کسی که بخواهد ما را به رسمیت نشناسد، می‏زند.

سقای‏بی‌ریا با تاکید بر اینکه باید برای رهبر انقلاب بسیار دعا کرد و همه سر به سجده اخلاص بگذارند و در پیشگاه الهی تعظیم کنند که چنین رهبری دارند، بیان کرد: خداوند متعال نعمت بزرگ ولایت فقیه را برای ما قرار داده است و باید به خوبی از آن پاسداری کرد.

* کار سیاسی نیز باید خدایی باشد

وی با تاکید بر اینکه کار سیاسی نیز باید با محوریت خدایی صورت گیرد؛ چرا که در غیر این صورت دچار زیان و خسران خواهیم شد، گفت: اگر در همه کارها و از جمله امور سیاسی بگوییم خدا و در ادامه نیز بر این عقیده خود استوار بمانیم و بر مبنای آن حرکت کنیم، در هر صورت برنده هستیم و این نوع برخورد در حقیقت برگرفته از تعالیم انبیای الهی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین با بیان اینکه در تمام طول تاریخ خداوند متعال قضا و قدر خود را جاری کرده است، ادامه داد: اگر گذشتگان ما خوب یا بد عمل کردند، دستاوردها یا کاستی‏ها و کمبودهای آن امروز مربوط به ما می‏شود و ما با آن مواجه هستیم و همه باید بدانیم که ایران اسلامی در برهه کنونی با وضع خاصی مواجه است.

سقای‏بی‌ریا عنوان کرد: انقلاب اسلامی در اثر مجاهدت‏ها و جان‏فشانی‏ها و خون‏های زیادی که به پای آن ریخته شده است، امروز به درختی برومند و تنومند تبدیل شده و در موقعیتی بی‏نظیر و عزتی والا قرار دارد.

* نباید دائما بگوییم در کشور مشکل وجود دارد

سقای‎بی‏ریا با تاکید بر اینکه نباید دائما بگوییم در کشور مشکل وجود دارد، گرفتاری و مشکل را جزو سنت‏های خداوند متعال دانست و گفت: این مشکلات ایجاد می‏شود تا انسان در کوران حوادث به کمال برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: همین انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام چالش‏هایی که بر آن مترتب است و گرفتاری‏هایی که در رویارویی با دشمنان اسلام و انقلاب داریم، جزو تقدیر الهی محسوب می‏شود و تنها در این مسیر است که به کمال می‏رسیم.

سقای‏بی‌ریا اظهار کرد: انسان باید با اختیار خود، عقلش را بر شهوتش غلبه دهد؛ چرا که تنها در این صورت است که می‏توانیم به درجات والا و کمال دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه همواره امتحانات ویژه‏ای لازم است تا انسان به کمال و مدارج بالا برسد، توضیح داد: امروز باید از مردم غیور ایران اسلامی به سبب حضور پرشور آنها در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد؛ چرا که بر اساس آمارهای موجود، در برخی نقاط کشور بیش از دو برابر سال‏های گذشته مردم در صحنه حاضر شده بودند و راهپیمایی این دوره حتی به زعم بسیاری از مخالفان نظام بی‏نظیر بوده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال در تهران بسیاری از مسیرها قفل شده بود در صورتی که سال‏های قبل خیل جمعیت به این تعداد نبود، این امر را چنین بسط داد: باید دانست که چرا مردم با نظام اسلامی اینگونه خوب برخورد می‏کنند و بدون شک این اقدامات نتیجه اوج بصیرت مردم است و آنها می‏دانند که انقلاب، اسلامی و نظام در چه زمان‏هایی به آنها نیاز دارد.

سقای‏بی‌ریا یادآور شد: امروز در شرایط خاص و امتحانی بزرگ قرار داریم و کسانی که گفته‏اند پروردگار ما خداست و به قدرت لایزال الهی ایمان دارند، باید بر پای این سخن و عقیده پایداری کنند تا به قول خود قرآن کریم، ملائکه بر آنها نازل شوند و به کمال برسند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول