اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم مسابقات فوتبال کیش

امید کیش صدرنشین لیگ فوتبال کیش شد

خبرگزاری فارس: هفته هفتم مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کیش که یکی از لیگ‌های مطرح و مهم محلی در جنوب کشور به شمار می‌رود با صعود تیم امید کیش به صدر جدول رده‌بندی مسابقات و کسب نخستین پیروزی تیم عابدگاز به پایان رسید.

امید کیش صدرنشین لیگ فوتبال کیش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در نخستین بازی این هفته از مسابقات لیگ فوتبال کیش که در این هفته‌ها از روند مناسبی برخوردار شده، تیم قعرنشین عابدگاز رو در روی صیادانی قرار گرفت که برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی بی‌تابی می‌کرد.

در این هفته از بازی‌‌ها که امروز به پایان رسید بازیکنان عابدگاز که تا این هفته از بازی‌ها نتوانسته بودند حتی یک امتیاز را هم دشت کنند و نتایج تمام بازی‌های خود را به حریفان واگذار کرده بودند، با انگیزه‌ای بالا در صدد کسب نتیجه‌ای مطلوب بودند و از همان دقایق ابتدایی بازی، با حمله به سمت دروازه صیادان در اندیشه به ثمر رساندن گل برتری بودند.

نیمه نخست بازی علی‌رغم افت و خیزهای فراوان بدون گل به پایان رسید و دو تیم برای شنیدن دستورات تاکتیکی مربیان به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم عابدگاز به دو گل پیاپی رسید و یک شوک بزرگ را به صیادان سبزپوش وارد کرد به طوری که بعد از این گل‌ها بازیکنان جوان صیادان نتوانستند از زیر فشار روانی ناشی از این عقب افتادن خارج شوند و تنها به حملاتی احساسی روی آوردند و دقیقاً همین نکته باعث شد تا عابدگاز از روی ضد حملات به گل سوم برسد و به نوعی کار را یکسره کند.

پس از این گل شیرازه تیم جوان صیادان از هم پاشید و احمد ماهیگیران سرمربی این تیم هم نتوانست شاگردان خود را به بازی‌های خوب گذشته برگرداند و در نتیجه عابدگازی‌ها گل چهارم را هم به ثمر رساندند و شادی را به نیمکت خود هدیه دادند.

تک گل دقیقه پایانی مهدی مناری‌زاده هم نتوانست مانع از نخستین پیروزی عابدگاز در این مسابقات شود و در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود عابدگاز به پایان رسید.

این برد هیچ تأثیری در جایگاه عابدگاز در جدول رده‌بندی لیگ نداشت و عابدگازی‌ها هم‌چنان در مکان آخر باقی ماندند، ولی صیادان با این شکست صدر جدول را از دست داد.

* امید کیش نیمه مربیان را برد

در بازی دوم این هفته از مسابقات امید کیش میزبان روژان‌گستر بود و در شرایطی که می‌دانست با پیروزی بر حریف می‌تواند با یک بازی کمتر به صدر جدول رده‌بندی مسابقات بازگردد با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد.

از سوی دیگر، بازیکنان روژان‌گستر برای نزدیک شدن به جایگاه دوم جدول تنها باید سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند و به همین دلیل با تفکرات تهاجمی "طباطبایی" سرمربی با اخلاق خود گام به میدان مسابقه گذاشتند.

امید کیش در این بازی آقای گل لیگ فوتبال کیش به دلیل مصدومیت را در اختیار نداشت و البته علی‌رغم این مشکل تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کرد.

با آغاز بازی دو تیم با همین تفکرات کار خود را آغاز کردند و بازیکنان دو تیم فرصت‌های متعدد گل‌زنی را روی دروازه هم خلق کردند که تنها واکنش‌های دروازبان‌های دو تیم مانع از فروپاشی دروازه‌ها شد.

نیمه نخست بازی علی‌رغم پرهیجان بودن هیچ گلی دربر نداشت و دو تیم با حساب بدون گل به کار خود خاتمه دادند و سرنوشت بازی را به نیمه دوم کشاندند.

حسن شاهمرادیان سرمربی پر تجربه امید کیش در نیمه دوم تیمش را با آرایش تهاجمی‌تر وارد زمین کرد و با اتخاذ یک تاکتیک تهاجمی رسیدن به گل برتری را جستجو می‌کرد و اتفاقاً همین حربه نیز کارساز شد، چرا که یک شوت از پشت محوطه جریمه باعث شد تا گل برتری امید کیش به ثمر برسد و علی فرجی بار دیگر به صدر جدول گل‌زنان مسابقات برسد.

این گل باعث شد تا روژان‌گستر رو به یک بازی انتحاری بیاورد و برای جبران گل خورده به آب و آتش بزند، اما بازی تدافعی امید کیش مانع از گل‌زنی بازیکنان روژان شد، تا اینکه روی یکی از ضد حملات مجتبی حمیدی بازیکن جوان امید کیش باز هم از روی یک شوت از راه دور گل‌زنی کرد و امیدهای بازیکنان روژان‌گستر را برای کسب امتیاز از این بازی تبدیل به یأس کرد و سرانجام این بازی با حساب دو بر صفر به سود امید کیش به پایان رسید.

در پایان هفته هفتم لیگ فوتبال باشگاه‌های کیش، تیم امید کیش با  کسب 15 امتیاز از شش بازی در صدر جدول قرار گرفت و صیادان با کسب 13 امتیاز از هفت بازی در جایگاه دوم  قرار گرفت.

گفتنی است که کادر داوری این بازی قضاوت خوبی از خود ارائه داد، به طوری که مربیان دو تیم در پایان بازی عملکرد داوران این مسابقه را قابل قبول عنوان کردند.

===============

گزارش از محمد پورسعید

==============

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول