اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

برنامه تحلیلی فوتبال در کیش روی آنتن رفت

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار یک برنامه تلویزیونی خاص فوتبال در جزیره کیش روی آنتن رفت.

برنامه تحلیلی فوتبال در کیش روی آنتن رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در حالی که این روزها برنامه نود به عنوان پربیننده‌ترین برنامه ورزشی تاریخ صدا و سیمای کشور طرفداران زیادی دارد، برنامه‌ای با همین ماهیت در سیمای مرکز جزیره کیش به روی آنتن رفته و اتفاقاً مورد اقبال عمومی خوبی هم قرار گرفته است.

این برای نخستین بار است که یک برنامه تلویزیونی صرفاً فوتبالی در این جزیره زیبا به نمایش در می‌آید و دوستداران فوتبال در کیش با میل و رغبت فراوانی به تماشای این برنامه ورزشی می‌نشینند.

پخش بازی‌های لیگ فوتبال کیش، گفت‌وگو با مربیان، بازیکنان، داوران و مدیران ورزش و تیم‌های حاضر در مسابقات و دعوت از کارشناسان و تجزیه و تحلیل دقیق مسابقات بخش‌هایی از برنامه فوتبال کیش است و عصر روزهای شنبه این برنامه به روی آنتن می‌رود.

محمد یاسمی تهیه کننده باسابقه برنامه‌های ورزشی جزیره کیش در مورد آیتم‌های برنامه فوتبال کیش اظهار داشت: ما در این برنامه درصدد هستیم تا به ارائه بخش‌های گوناگون مخاطبان خود را راضی کنیم و به همین دلیل بخش‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: با نظر مثبت مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش ساخت این برنامه در دستور کار ما قرار گرفت و ما با بررسی کامل تمامی جوانب کار خود را آغاز کردیم و البته در این راه نشست‌های متعددی را با اهالی فوتبال و کارشناسان این حیطه برگزار کردیم.

این تهیه کننده برنامه‌های ورزشی سیمای کیش با بیان اینکه جلب رضایت مخاطب اصلی‌ترین هدف رسانه به شمار می‌رود، تصریح کرد: ما قصد داریم با پخش این برنامه رضایت علاقه‌مندان به فوتبال کیش را جلب کنیم و در واقع اصلی‌ترین رسالت ما این مؤلفه مهم است، ضمن اینکه معتقدیم برنامه فوتبال کیش باعث خواهد شد تا روند رشد و پویایی این رشته پرطرفدار سریع‌تر شود.

اهالی فوتبال کیش هم با ابراز رضایت از پخش این برنامه تلویزیونی ورزشی موفقیت فوتبال کیش را در گرو چنین اقداماتی می‌دانند.

رئیس کانون مربیان جزیره کیش نیز با بیان اینکه برنامه فوتبال کیش یک نیاز اساسی برای رشد فوتبال کیش به شمار می‌آید، اظهار داشت: من به عنوان عضوی فعال از جامعه فوتبال کیش پخش برنامه "فوتبال کیش" را گامی مهم در رشد فوتبال کیش می‌دانم و اعتقاد دارم که تولد چنین برنامه‌ای نویدبخش روزهای خوش فوتبال کیش خواهد بود.

علیرضا ابراهیمی در ادامه افزود: در روزهایی که ورزش فوتبال در این جزیره روزهای خوبی را سپری نمی‌کند ایمان دارم که این برنامه باعث خواهد شد نگاه‌ها به سمت این رشته پرطرفدار جهان معطوف شود و همین نگاه‌ها متضمن موفقیت فوتبال کیش خواهد شد.

وی با اشاره به نقش این برنامه تلویزیونی در ایجاد انگیزه بخش خصوصی برای ورود به فوتبال تصریح کرد: وقتی فوتبال کیش به روی آنتن برود اسپانسرهای ورزش نیز وارد عرصه خواهند شد و این درست همان نیازی است که فوتبال کیش امروز از آن رنج می‌برد بنابراین این بزرگترین خدمت به فوتبال دیاری است که پیش از این معضل عدم وجود حامی مالی را به یدک کشیده است.

این فعال ورزشی کیش "بیان نقد منصفانه" و "پرهیز از نقد مغرضانه" را از ویژگی‌های شاخص و تأثیرگذار یک برنامه تلویزیونی بی‌طرف و ماندگار بیان کرد و گفت: قطعاً دست‌اندرکاران برنامه فوتبال کیش نیز با همین دیدگاه کار خود را شروع کرده‌اند و من امید بسیار زیادی به موفقیت توأم این برنامه و ورزش فوتبال کیش دارم.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول