اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان:

سلامت و عزت جامعه در گرو حرکت‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز مشارکت‌های مردمی در تبیین اهداف والای نظام اسلامی گفت: سلامت و عزت جامعه در گرو حرکت‌های مردمی است.

سلامت و عزت جامعه در گرو حرکت‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدعطا رحمانی‌آبیدر در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر استان در سنندج اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف و وجود روحیه خودباروی و عزت‌طلبی از ویژگی‌های بارز مردم مسلمان ایران است که به برکت انقلاب اسلامی در بین آنان زنده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی الگوی آزادی، استقلال، عزت، پیشرفت و خودباوری برای همه مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده دنیا بوده و این عزت و اقتدار با مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب به وجود آمده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: سلامت و عزت جامعه در گرو حرکت‌های مردمی است و در این میان نقش تشکل‌های غیردولتی و هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان بسیار ویژه است.

رحمانی‌آبیدر خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی در طول 33 سال از عمر با برکت نظام اسلامی همواره جزو پیشروترین قشر در عرصه‌های دفاع و سازندگی و نوآوری و پیشرفت مطرح بوده و در 22 بهمن امسال نیز با خلق حماسه‌ای به‌یادماندنی بار دیگر عزت و اقتدار و پشتوانه عظیم مردمی نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این مسیر عزتمند همواره روشن‌تر از گذشته و با اقتدار و صلابتی دوچندان تداوم داشته و بار دیگر در 12 اسفند ماه سال جاری حماسه‌سازی جوانان ایرانی ادامه داشته باشد.

رحمانی‌آبیدر اظهار داشت: هم‌اکنون در استان کردستان بیش از 700 تشکل و سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف شناسایی و سازماندهی شده‌اند و در ایام مختلف سال و در قالب برنامه‌های متنوع از آنان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول