اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

نمایندگانی از خوزستان انتخاب شوند که مشکلات اجتماعی را حل کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از دوستان خود در خوزستان می‌خواهیم افرادی را معرفی کنند که بتوانند مشکلات اجتماعی و فقر را از چهره استان بزدایند.

نمایندگانی از خوزستان انتخاب شوند که مشکلات اجتماعی را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روح‌الله حسینیان شامگاه پنج‌شنبه در همایش بزرگ جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گوش فرادادن به مشکلات شهروندان به خصوص در حوزه مسائل شهری، اقتصادی و اشتغال، گفت: دوستان ما در جبهه پایداری برای خوزستان چهره‌هایی را کاندیدا کنند که مردم را درک کرده و فقر و درد مردم را چشیده و بتواند برای برون رفت از مشکلات اجتماعی استان تلاشی نتیجه‌بخش انجام دهند.

وی گفت: استانی که بخش قابل توجهی از ثروت کشور را تأمین می‌کند نباید این‌گونه دچار فقر و عقب‌ماندگی و مشکلات متعدد باشد.

حسینیان در عین حال تصریح کرد: ادعا نمی‌کنیم که کسی را به مردم تحمیل می‌کنیم، فقط می‌توانیم بگوییم چه کسانی مناسب هستند مردم خودشان انتخاب کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال یکی از حضار درباره انتخاب فرد اصلح و صالح، گفت: اگر فرد صالحی رأی می‌آورد اما فرد اصلحی وجود دارد که رأی نمی‌آورد، در چنین شرایطی باید صالح مقبول را معرفی و کاندیدا کرد.

وی گفت: اتفاقاً یکی از موارد اختلاف نظر جبهه متحد و پایداری بر سر این مسئله است، اگر بین مصلحت و حقیقت مواجه شدیم برای یک بار که شده مصلحت را قربانی حقیقت کنیم، دوستان ما درخوزستان واقعیت را قربانی مصلحت نکنند، اگر فرد اصلحی وجود دارد که رأی نمی‌آورد، باز هم از او حمایت کنیم چرا که خداوند طرفدار کسانی است که حقیقت‌گرا هستند و مصلحت‌گرایان راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول