اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

فرهنگ مطالعه مفید در جامعه باید نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: فرهنگ مطالعه مفید در جامعه باید نهادینه شود.

فرهنگ مطالعه مفید در جامعه باید نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انقلابی تشکیل شد که خروجی آن باید در سطح جامعه اجرایی شود.

وی به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: در این راستا جلسه‌ای با حضور مسئولان شورای تأمین و کاندیداها تشکیل شد و در آن جلسه در خصوص اخلاق انتخابات و رعایت و قوانین به کاندیداها و طرفداران آنها تأکید شد.

فرماندار ملایر ضمن تأکید به اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش ادامه داد: هیئت مذهبی و ائمه جماعات و مدیران مدارس نسبت به حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات نهم اقدام کنند.

وی در ادامه به هفته منابع طبیعی در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: فرهنگ درختکاری و ایجاد فضای سبز در بین مردم باید ترویج پیدا کند و در دین مبین اسلام نیز به آن تأکید شده است.

خیریانپور افزود: با هماهنگی منابع طبیعی در سال جاری 200 هزار اصله نهال در شهرستان کاشته و این طرح ادامه خواهد داشت.

وی بر کاشت درخت در حاشیه شهر و مدارس و فضاهای خالی تأکید کرد و گفت: در این راستا اداره منابع طبیعی نهال درخت را به صورت رایگان توزیع می‌کند تا در محله‌های مد نظر کاشت می‌شود.

 فرماندار ملایر در ادامه بر زراعت چوب تأکید کرد و ادامه داد: زراعت چوب علاوه بر فرهنگ بالا بردن فضاهای سبز در اقتصاد شهرستان نیز مفید است و تاکنون 450 هکتار از این اراضی در سطح شهرستان اجرایی شده و باید در این راستا با جدیت حرکت کنیم.

 وی در ادامه به فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور و تقویت فرهنگ کتابخوانی کمیته شهرستانی  نهضت مطالعه مفید به تصویب رسید که یک تلاش همه جانبه را در این راستا می‌طلبد.

خیریانپور اضافه کرد: مسئولان ذ‌ی‌ربط باید در راستای این مصوبه اقدام لازم را انجام دهند.

وی در پایان سخنانش تقویت کتابخانه‌های عمومی و جذب مردم در کتابخانه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول