اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی پروژه مصلای کاشان:

20 میلیارد ریال برای مصلای کاشان هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پروژه مصلای کاشان گفت: تاکنون برای مصلای بقیةالله‌الاعظم شهرستان بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

20 میلیارد ریال برای مصلای کاشان هزینه شد

رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در حال حاضر اجرای یک هزار و 200 متر سقف نیم طبقه اول مصلی کاشان از 7 هزار و 500 متر سقف اصلی اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فاز اول مصلی بقیةالله‌ الاعظم کاشان بعد از اجرای فونداسیون و ستون‌های شبستان اصلی، سقف اول شبستان نیز اجرا شده است عنوان کرد: انتظار می‌رود پیش از ماه مبارک رمضان سال آینده اولین نماز جمعه شهرستان کاشان به امامت آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان در این مصلی برگزار شود.

کاظمی با تقدیر و تجلیل از مردم شهرستان و مشارکت‌های مردمی و خیران در امر ساخت مصلی کاشان بیان کرد: شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس یکی از شهرستان‌های مهم در پشتیبانی از جنگ بود که انتظار می‌رود، همانگونه که در پشتیبانی از جنگ مقام اول کشور را کسب کردند برای تسریع در اجرای احداث پروژه مصلای کاشان نیز بتوانند بیشتر از گذشته مشارکت داشته باشند تا با تسریع در عملیات اجرایی به زودی شاهد برگزاری نماز جمعه کاشان در این محل باشیم.

به گفته وی اعتبارات مورد نیاز مصلای کاشان از خارج شهرستان کاشان تأمین نشده و این امر نیازمند کمک و همکاری مردم شهرستان کاشان است تا با احداث مصلای بزرگ کاشان، یادگاری ماندگار برای نسل‌های آینده باقی بماند.

مدیر اجرایی پروژه مصلای کاشان تصریح کرد: شهرستان کاشان دارای استعداد و ظرفیت بالقوه‌ای است که می‌تواند در تسریع اجرای پروژه مصلای کاشان نقش بسزایی داشته باشد.

کاظمی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده در مصلای بزرگ بقیةالله اعظم کاشان ابراز کرد: طبق برنامه و پیش‌بینی‌های انجام شده قرار بود مصلای کاشان در نیمه شعبان سال جاری افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد اما این امر به دلیل عدم اعتبارات کافی میسر نشد.

مصلای بزرگ کاشان توسط یک هیئت امنا که مدیریت آن با آیت‌الله نمازی و مدیر اجرایی آن را رضا کاظمی بر عهده دارد اداره می‌شود.

ساخت مصلای بزرگ شهرستان کاشان در بلوار امام رضا(ع) از ابتدای آذرماه سال 88 در زمینی به مساحت ۵۰ هکتاری آغاز شده است که برای آن امکاناتی چون شهرک مذهبی، حوزه علمیه، مجتمع مسکونی برای اساتید، کتابخانه، اورژانس و امکانات رفاهی تفریحی برای خانواده‌های نمازگزاران در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول