اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان

فوتبال صنعت به گسترش فولاد تبریز باخت

خبرگزاری فارس: تیم صنعت ساری از هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه در برابر میهمان خود گسترش فولاد تبریز، شکست را پذیرا شد.

فوتبال صنعت به گسترش فولاد تبریز باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم صنعت ساری از هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دیروز چهارشنبه بیست و ششم بهمن در برابر میهمان خود گسترش فولاد تبریز شکست را پذیرا شد.

در این بازی که با قضاوت بابک وسیله‌بر و با حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه 15 نفری شهدای ساری برگزار شد، صنعت ساری دو بر یک در برابر مهمان خود گسترش فولاد تبریز شکست خورد و به دهمین باخت خود در این فصل رسید.

در این بازی ابتدا شاگردان هادی برگی‌زر در تیم گسترش فولاد تبریز در دقایق شش و 24 توسط جمال علی محمدی و روح‌الله عبداللهی به گل رسید تا نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع گسترش فولاد تبریز به پایان برسد و بازیکنان با همین نتیجه به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شاگردان رضا تقوی در تیم میزبان برای جبران دو گل خورده تلاش زیادی کردند تا اینکه در دقیقه 88 محسن رحیمی یکی از گل‌های خورده را برای صنعت ساری جبران کرد تا در نهایت نتیجه بازی دو بر یک با پیروزی گسترش فولاد تبریز خاتمه پذیرفت.

داور این بازی به سه بازیکن کارت زرد داده و یک بازیکن نیز با کارت قرمز مواجه شد که محسن رحیمی و محمد مولا از تیم صنعت ساری و بابک نوین در تیم گسترش فولاد تبریز با کارت زرد جریمه شدند.

همچنین در دقیقه 93 نیز کاظم صابر بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با کارت قرمز مستقیم به علت خطای عمد روی بازیکن صنعت ساری از زمین مسابقه اخراج شد. 

با این نتیجه به دست آمده تیم گسترش فولاد تبریز 21 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید و صنعت ساری با این شکست همچنان با 15 امتیاز در رده 14 جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول