اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 30 بهمن ماه

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو با حضور خودروسازان، قطعه سازان و طراحان 27 تا 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، در این دوره 80 شرکت معتبر و فعال در این عرصه حضور دارند که در این میان می‌توان به حضور شرکت‌های مطرحی چون نمایندگان سایپا، ایران خودرو، اپل، بی ام و، سان یانگ، سایپا دیزل و ایویکو اشاره کرد.

مشارکت کنندگان این دوره را شهرها و استان‌های اصفهان، تهران، یزد، خراسان، ارومیه، کرمانشاه و فارس تشکیل می‌دهند.

اختصاص دو سالن به خودروسازان و یک سالن به قطعه‌سازان و حضور پر رنگ نمایندگان سایپا و ایران خودرو از جمله ویژگی‌های این دوره است، همچنین گروه فرمول یک دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان بخش ارتباط دهنده دانشگاه و صنعت به ارایه آخرین دستاوردها و تحقیقات علمی خود در این نمایشگاه می‌پردازند.

همایش سراسری سان یانگ کره جنوبی ساعت 18 روز نخست نمایشگاه، همایش تخصصی طراحی خودرو توسط مدرسین شرکت سایپا روز دوم نمایشگاه ساعت 19، همایش عمومی امداد خودروی خود باشیم روز سوم نمایشگاه ساعت 14 و همایش تخصصی تکنولوژی‌های نوین خودرو به همراه ارایه گواهینامه معتبر در روز پایانی این نمایشگاه و در ساعت 14 برگزار می‌شود.

نمایشگاه طی ساعات 15 تا 22 میزبان بازدید علاقه‌مندان و متخصصان این عرصه است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول