اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

99 درصد نیروهای سپاه کردستان بومی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: 99 درصد نیروهای سپاه در استان کردستان بومی هستند که به بهترین شیوه ممکن امنیت را در این منطقه فراهم کرده‌اند.

99 درصد نیروهای سپاه کردستان بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی چهارشنبه شب در نشست روحانیون شهرستان سقز که در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دشمن این حماسه ماندگار ملت ایران اسلامی را دید و بار دیگر مات و مبهوت شد.

وی در ادامه به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن اشاره کرد و افزود: امروز استکبار جهانی با شبیخون فرهنگی به مقابله با نظام اسلامی پرداخته است که روحانیون در این راستا هم باید ضمن روشنگری به مردم به ویژه جوانان، این دسیسه را همچون سایر اقدامات خصمانه آنان نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به انتخابات 12 اسفند ماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ملت ایران برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نقشه‌های فراوانی را کشیده‌اند که این بار هم به فضل الهی و با خلق یک حماسه دیگر از سوی مردم ناامید و شرمنده خواهند شد.

سردار رجبی روحانیون را عالمانی دانا و بصیر دانست و تاکید کرد: پیروی از راه و روش روحانیون که طبق دین اسلام عمل می‌کنند، بی‌گمان موجب ترقی دین اسلام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزشمند روحانیون در مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمنان گفت: روحانیون با ایفای رسالت خطیر خویش و با صیانت از مبانی دینی و اعتقادی جامعه همواره در جبهه مقدم مقابله با جنگ نرم به خوبی نقش ایفا کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که در عرصه جنگ سخت و تفرقه‌افکنی‌های قومی و مذهبی به نتیجه نمی‌رسند بلکه هم‌اکنون در عرصه جنگ نرم می‌خواهند از طریق نفوذ در باورها، اعتقادات و همبستگی ملت ایران خدشه وارد کنند.

* آمادگی روحانیون برای حضور و مشارکت در انتخابات

امام جمعه شهرستان سقز نیز در این نشست گفت: دشمن بیش از 30 سال است که به طریق مختلف ایران اسلامی را مورد هجمه و تحریم قرار داده اما با اتحاد و همدلی مردم تمام نقشه‌های آنان خنثی شده است.

ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده از آمادگی روحانیون این شهرستان برای حضور جدی در پای صندوق‌های اخذ رای همراه با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز خبر داد.

در ادامه این نشست تعدادی از روحانیون سقز با بیان مطالبی از آمادگی روحانیون این شهرستان برای زمینه‌سازی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی خبر دادند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول