اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

توطئه‌های فرهنگی بین جوانان پرشور و انقلابی تأثیری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: توطئه‌های فرهنگی و برنامه‌های تدارک دیده منحط غربی در بین جوانان پرشور و انقلابی ما تأثیری نخواهد داشت.

توطئه‌های فرهنگی بین جوانان پرشور و انقلابی تأثیری ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی این واحد، کاروان راهیان نور را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه برشمرد.

وی اظهار داشت: باید با ارائه تمهیدات ویژه، روشنگری مناسب و کارهای فرهنگی در طول این سفر معنوی، زمینه را برای شناخت بیشتر جوانان با ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: باید تدابیر لازم برای برنامه‌های این سفر از سوی شورای فرهنگی و بسیج دانشجویی فراهم شود تا نسل جدید و جوان انقلاب بیش از بیش با اهداف و آرمان‌های شهدا و دستاوردهای معنوی آن آشنا شوند.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: اگر بتوانیم با راهکار مناسب و مطابق با سلایق جوانان مسائل فرهنگی، معنوی و دینی را در بین جوانان به خصوص دانشجویان تبیین و ترویج کنیم قطعاً توطئه‌های فرهنگی و برنامه‌های تدارک دیده منحط غربی در بین جوانان پرشور و انقلابی ما تأثیری نخواهد داشت.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز برنامه‌ریزی دشمن در حوزه فرهنگی و کمرنگ کردن اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جوانان ماست آنها می‌خواهند با ترویج فرهنگ ابتذال جوانان ما را نسبت به مسائل دینی بی‌تفاوت و دین گریز کنند که در این راستا رسالت فعالان فرهنگی به خصوص در دانشگاه‌ها بسیار خطیر بوده و باید با بهره‌مندی از کارشناسان خبره، برگزاری جلسات آزاداندیشی، مرکز پاسخ به شبهات جوانان، توسعه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و معنوی زمینه را برای جذب حداکثری جوانان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری فراهم کنند.

رضایی تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی عملی و ساز و کارهای لازم در این زمینه به نحو ممکن و شایسته ارائه شود قطعاً توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تأثیری در اراده جوانان ما در پاسداری از اهداف والای انقلاب نخواهد داشت و هر روز پرشورتر از گذشته با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به عنوان سربازان جبهه فرهنگی تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول