اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

مناقصه 5/5 میلیارد ریالی در قزوین تجدید شد

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین از تجدید یک فقره مناقصه در یکی از شهرداری‌های استان قزوین با برآورد بیش از 6/5 میلیارد ریال خبر داد.

مناقصه 5/5 میلیارد ریالی در قزوین تجدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، محمد‌حسین یزدان‌پناه اظهار داشت: اداره‌کل بازرسی استان در راستای انجام وظایف قانونی، حسن جریان امور و تطبیق عملکرد دستگاه‌های مشمول با قوانین و مقررات، نظارت بر مزایده، مناقصه و معاملات دستگاه‌های اجرایی را همواره در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور پیشگیری از عدم وقوع مغایرت‌ها و خسارت‌های احتمالی، نظارت بر نحوه واگذاری و اجرای پروژه‌ها نیز برابر بند (ج) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور (اصلاحی سال 1387) جزو برنامه مصوب سالیانه و جاری کارشناسان و بازرسان دستگاه نظارتی است.

بازرس کل استان قزوین عنوان کرد: با توجه به حضور بازرس اعزامی در جلسه کمیسیون عالی معاملات یکی از شهرداری‌های استان و در فرآیند بازگشایی پیشنهادهای قیمت ملاحظه گردید که همه شرکت‌کنندگان در مناقصه، مالیات بر ارزش افزوده را در محاسبات مبالغ پیشنهادی خود منظور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده به استناد قانون، بر عهده مصرف کننده است اظهار کرد: در این رابطه کارفرمایان باید با توجه به صورت وضعیت‌های تأیید شده خود، رأساً اقدام به محاسبه و پرداخت آن کنند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: درج عنصر فوق در محاسبات قیمت پیشنهادی در مناقصه (واگذاری امور خدماتی)، مبلغ سایر عناصر قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و منجر به عدم استخراج دقیق و کارشناسی قیمت‌های مذکور برای درج مفاد قرارداد مربوطه می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به مراتب مذکور و پیرو تذکرات و راهنمایی‌های کارشناس اداره‌کل بازرسی استان، کمیسیون معاملات دستگاه اقدام به تجدید مناقصه با مبلغ برآورد 5 میلیارد و 600میلیون ریال کرده است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول