اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه‌های بانک کشاورزی کرمان اعلام کرد

پرداخت 410 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان کرمانی

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه‌های بانک کشاورزی استان کرمان گفت: حق بیمه دریافتی از بیمه‌گذاران بانک کشاورزی شمال استان کرمان 162 میلیارد ریال است که تاکنون 410 میلیارد ریال غرامت پرداخت شده است.

پرداخت 410 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان کرمانی

سعید ربیع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت‌های بانک کشاورزی استان در زمینه بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: طی سال زراعی گذشته در مجموع بیش از 40 نوع محصول زراعی، باغی، دام، طیور، آبزیان و منابع طبیعی زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی تعداد بیمه‌گذاران را 63 هزار و 680 نفر عنوان کرد و بیان داشت: حق بیمه دریافتی از بیمه‌گذاران 162 میلیارد ریال است که 410 میلیارد ریال تاکنون غرامت پرداخت شده است.

ربیع‌پور افزود: در بخش زراعت 11 محصول معادل 35 هزار و 615 هکتار برای 9 هزار و 58 نفر بهره‌بردار، غرامتی به مبلغ 10 میلیارد و 166 میلیون ریال مربوط به خسارت توفان، سرمازدگی و بادزدگی غرامت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در بخش باغ‌ها، 17 محصول معادل 83 هزار و 453 هکتار برای 37 هزار و 287 نفر بهره‌بردار و حق بیمه دریافتی معادل 139 میلیارد ریال، 49 هزار و 914 فقره غرامت به مبلغ 371 میلیارد و 37 میلیون ریال غرامت پرداخت شده است.

ربیع‌پور خاطرنشان کرد: بیشترین غرامت‌ها مربوط به باغ‌های پسته با مبلغ 261 میلیارد ریال و نخیلات با 87 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به بیمه 591 هزار و 13 واحد دامی و 18 میلیون و 664 هزار و 783 قطعه طیور برای 17 هزار و 283 نفر بیمه‌گذار معادل 16 میلیارد ریال حق بیمه دریافت شده است.

ربیع‌پور عنوان کرد: تاکنون مبلغ 28 میلیارد و 4 میلیون ریال غرامت در بخش دامی پرداخت شده است.

مدیر شعبه‌های بانک کشاورزی استان کرمان گفت: همچنین در بخش منابع طبیعی برای 52 نفر از سرمایه‌گذاران سطحی معادل 247 هزار و 572 هکتار زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته که 192 میلیون ریال حق بیمه دریافت شده است.

ربیع‌پور اظهار داشت: بانک کشاورزی شمال کرمان در بخش خدمات بیمه‌ای با به کارگیری فارغ‌التحصیلان این بخش سهم عمده‌ای در امر اشتغالزایی داشته است به طوری که 316 نفر کارگزار در قالب قرارداد حقوقی با 15 شرکت خدمات بیمه‌ای مشغول به کار شده‌اند.

وی اطلاع‌رسانی به موقع را یکی دیگر از مسئولیت‌های مدیریت خدمات بیمه‌ای دانست که هر ساله از طریق مطبوعات محلی، صدا و سیما، چاپ و انتشار پوستر و بنر صورت می‌گیرد.

ربیع‌پور افزود: همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر در سال زراعی گذشته 24 دوره آموزشی برای 2 هزار و 479 نفر از کارگزاران، کارشناسان و کارکنان بیمه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی استان کرمان در زمینه خدمات بیمه‌ای رتبه‌های اول بیمه باغ‌ها، ساماندهی و به کارگیری بخش خصوصی، تعداد دوره‌های ترویجی برگزار شده، تعداد فراگیران آموزش دیده ویژه بهره‌برداران را در سطح کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول