اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش اوز خبر داد

اجرای 350 برنامه فرهنگی تربیتی در آموزشگاه‌های اوز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز از اجرای 350 برنامه فرهنگی تربیتی در آموزشگاه‌های این منطقه خبر داد.

اجرای 350 برنامه فرهنگی تربیتی در آموزشگاه‌های اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، بهرام زمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح یک‌روزه بدون کیف، آموزش مهارت‌های زندگی (آشپزی)، طرح اداره یک روز مدرسه، جشن تکلیف، مسابقه وبلا‌گ‌نویسی و مسابقات ورزشی در هشت رشته، از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی افزود: مسابقات قرآنی مذهبی در پنج رشته صنایع دستی، مسابقات هنری و هنرهای تجسمی، نوشتن روزنامه‌دیواری، نقاشی روی کوزه و سنگ، ساخت پرچم و ماکت روسای جمهور آمریکا و اسرائیل برای آتش‌ زدن، ساخت کارهای دستی، برگزاری جشن‌های دهه فجر، استقبال نمادین از ورود حضرت امام راحل و برگزاری اردوهای درون و برون شهری از دیگر برنامه‌های فرهنگی تربیتی دانش‌آموزان منطقه اوز بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز با بیان اینکه دانش‌آموزان این منطقه دارای پتانسیل و استعدادهای قوی هستند، گفت: در این مورد سه نفر از هنرجویان رشته ساختمان و برق که در هنرستان فنی رافعی این منطقه به تحصیل اشتغال دارند به مسابقات کشوری راه یافته‌اند.

زمانی با اشاره به فعالیت‌های پرورشی این اداره ابراز داشت: معاونت پرورشی و تربیت ‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز توانسته است، 5 هزار دانش‌آموز دختر و پسر را در مقاطع سه‌گانه تحصیلی در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت دهد که 800 نفر از دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی شرکت داشته و این نشان از پویندگی و بالندگی دانش‌آموزان این منطقه محروم است.

انتهای پیام/آ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول